2. Bölüm|Günah keçisi
━
"James Buchanan Barnes, müdür Nick Fury'nin odasına bekleniyorsunuz."
Okulun hoparlörü dört bir yandan kendi ismini anons ederken Bucky, istifini hiç bozmadan kafasını sıraya gömmüş uyuyordu. Uzun bir süre daha öyle uyumaya devam edebilirdi de, eğer omzunu dürtüp duran bir parmak olmasaydı. Homurdanarak omzundaki parmağı ittirdiğinde parmağın sahibi bu sefer eliyle sarsmaya başladı onu. Bucky kafasını sıradan kaldırmamak için direniyor olsa da başında dikilen kişi pes edecek gibi durmuyordu.
"Bucky!"
En sonunda onu uykusundan mahrum bırakan kişinin dudaklarından sabırsızca ismi döküldüğünde bu kişinin kardeşi olduğunu anladı. Cidden mi Becca? Tembelce kafasını kaldırdı ve ışık yüzünden kısıklaşan gözlerini kardeşinin yüzüne dikti.
"Lütfen," dedi uyku mahmurluğuyla. "Lütfen beni uykumdan uyandırmanın geçerli bir sebebi olduğunu söyle."
Becca'nın yemyeşil gözleri abisine meydan okumayla kısıldı. "Bilmem, sen söyle."
Bu sırada tüm okulda bir anons sesi daha yankılandı.
"James Buchanan Barnes, müdür Nick Fury'nin odasına bekleniyorsunuz." Fakat aynı anons sesine bu sefer sabrı taşmakta olan birinin sesi daha eklenmişti. "James hemen buraya gel!"
Bucky, müdürün sesini duyunca gözlerini devirdi. "Bu adam canı sıkıldıkça beni çağırıyor," diye söylenerek ayağa kalktı.
"Bucky!" Becca abisinin önüne geçerek onu durdurdu. "Yine ne yaptın?"
Kumral gencin üstünde hala uykunun hafif bir etkisi vardı, bu yüzden düzgün ve apaçık bir şekilde yoklayamıyordu zihnini ama en son hiçbir belaya bulaşmadığına emindi. Yoksa bulaşmış mıydı? Yok canım, bir şey yapmamıştı. O halde neden yine müdürün odasına çağırılıyordu? Elbet bir şey yapmış olmalıydı.
Yüzünü buruşturarak "Emin değilim," diye yanıtladı kardeşini. Becca ona inanmıyorcasına bakarken Bucky omuz silkti. "Gidip öğrenelim."
Kardeşinin yanından geçmek için bir adım attığında Becca yine onun önünü keserek öfkeyle baktı. "Şu umursamazlığını bırakmazsan kafanı koparacağımı söylemiştim."
Bucky hep yaptığı gibi, ikna edici olduğunu düşündüğü bir tonla "Güzelim," dedi. "Gerçekten niye çağırıldığımı bilmiyorum, yemin ederim. Ama biraz daha oyalanmaya devam edersem kafamı koparan kişi Fury olacak."
"Ona sıra gelmeden ben halletmiş olacağım, merak etme."
Bucky kardeşinin öfkeden kızarmış yanaklarını gülerek sıktığında Becca kafasını geri çekip yüzündeki elleri zorlukla ittirdi. "Kes şunu aptal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Ways To Win & Lose In Love
Fanfic𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐀𝐘𝐒 𝐓𝐎 𝐖𝐈𝐍 & 𝐋𝐎𝐒𝐄 𝐈𝐍 𝐋𝐎𝐕𝐄 | buckynat 🌸💖✨ ❝Bucky Barnes aşkta kazanmanın ve kaybetmenin yollarını çiziyor.❞ Kendini bir anda imkansız bir görevin içinde bulan Bucky, okulun en zorlu ve ulaşılması imkansız kızını etkileyip...