4. Bölüm|Ceza sınıfı
━
Nick Fury masanın üstünde ellerini birbirine kenetlerken gözlerini kızıl kıza dikti. "İnsanlar seni şey gibi algılıyor," dediği an Natasha ondan daha hızlı davranıp cümleyi kendi devam ettirdi.
"Lafını sakınmayan bir insan gibi mi?"
Siyahi adam gözlerini kısıp, "Hayır," dedi net bir şekilde. "Sosyopat ve bulaşkan tabiri daha çok kullanılıyor."
Natasha buna sadece omuz silkti.
Nick Fury onun bir şey demesini bekledi ama kızın konuşacağı yoktu. Tıpkı kendisinin yaptığı gibi o da gözlerini Fury'e dikmiş öylece bakıyor, bekliyor ve odadan ne zaman çıkabileceğini düşünüyordu muhtemelen.
"Bunu düzeltmek isteyebilirsin," dedi Fury sonunda.
"Her zamanki gibi mükemmel rehberliğiniz için teşekkürler," diyerek gerçek olmayan bir gülümseme sundu Natasha. Ardından elindeki telefonunun saatine bakıp, "İzninizle, çıkabilir miyim?" diye sordu.
Her seferinde böyle oluyordu. Natasha Romanoff okulda yaptığı bir şey yüzünden öğretmenler tarafından gereksizce Fury'nin odasına gönderiliyor ve müdürle monotonlaşmış konuşmalarını yapıyorlardı. Üstelik çoğu zaman suçlu bile değildi. Az önce edebiyat dersinde Muhteşem Gatsby'i beğenmediğini söyleyip kendi eleştirisini yaptığı için öğretmen onu dersten kovmuştu, tanrı aşkına! Gerçi o eleştiriyi nasıl ve hangi dille yaptığı da önemli bir ayrıntıydı ama Natasha yine de kendini suçlu görmüyordu. Gereksiz yere yine burada olması saçmalıktı.
"Natasha." Nick Fury sesini olabildiğince samimi tutmaya çalışıyordu ama yine de sesindeki bıkkınlık ve sabrın taşkınlığı belliydi. "İyi bir öğrencisin. Zekisin, derslerin son derece başarılı. Kendine çeki düzen vermeni öneririm, sürekli beni meşgul etmeni değil."
Natasha geldiğinden beri alaylı gülümsemesi dışında ilk kez bir mimiğini daha canlandırarak gözlerini devirdi. "Suçsuz yere burada olmaktan en az sizin benden rahatsız olduğunuz kadar rahatsızım, Efendim. Bu yüzden bu konuyu bana takık olan öğretmenlerle konuşmanızı öneririm."
"Öğretmenlerinin sana takık olmalarının belli bir sebebi var ama Bayan Romanoff, değil mi?" Fury sandalyesine iyice yaslanıp, "İşte, düzeltmeye buradan başla," diye tamamladı. Klasik.
Natasha itiraz etmeyi düşünmedi bile, bu girişimi bırakalı çok olmuştu. Karşısındaki adam da, kendisi de bunu yapmayacağını bilmesine rağmen, "Elbette," kelimesi çıktı dudaklarından. İnandırıcı olmadığının farkında olsa bile ufak gülümsemesini de eklemişti sona.
Fury bir süre dümdüz baktı kızın yüzüne. Natasha da keza aynı şekilde bakışlarını onda tutmaya devam etti. Odanın duvarındaki saat bu sessizliğin içinde tik taklarıyla yankılanıyordu. Onuncu tik'ten sonra gelen tak'ta Fury, "Çıkabilirsin," dedi tek düze sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Ways To Win & Lose In Love
Fanfic𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐀𝐘𝐒 𝐓𝐎 𝐖𝐈𝐍 & 𝐋𝐎𝐒𝐄 𝐈𝐍 𝐋𝐎𝐕𝐄 | buckynat 🌸💖✨ ❝Bucky Barnes aşkta kazanmanın ve kaybetmenin yollarını çiziyor.❞ Kendini bir anda imkansız bir görevin içinde bulan Bucky, okulun en zorlu ve ulaşılması imkansız kızını etkileyip...