Çok uzun bir bölüm değil ama olsun belki mutlu olursunuz bu bölüm ;))))
.
.
.
.Barışla görüşmeyeli 4 gün olmuştu. İki gün okula gitmemiştim zaten raporum vardı sonraki iki günde zaten hafta sonuydu. Barış benimle konuşmak için yazmıştı hatta annesi Leyla teyze de annemi aramıştı ve onlara gelmemi teklif etmişti tabi ben kabul etmemiştim.
Hala odamdan çıkmamış yatağımda yatıyordum. Bir tek lavaboya ve arada yemek yemek için odamdan çıkıyordum.
Kapı çalmıştı ve evde kimse olmadığı için gidip ben açtım. Karşımda gördüğüm Oğuzla yine gözlerim doldu. Oğuz bana biraz yaklaşıp sarıldı "Şşşhh ağlama ama artık Ege" kafamı onun omzuna gömmüştüm. Beni sakinleştirmek amaçlı sırtımı okşuyordu. Bir kaç adım attı ve kapı kapanma sesi geldi. Sakinleşince kafamı omzundan kaldırdım. Bana bakıp masumca gülümsedi "Hadi gel bak sana neler aldım odana geçelim mi?" dikkatimi dağıtmak için yaptığı şeye gülümseyip elindeki poşete baktım. Bana bakıp odama doğru yürümeye başladı bende peşinden gittim.
O odamın camını oda havalansın diye açarken bende yatağımın üstüne oturmuş bana elindeki poşeti versin diye bekliyordum.
Sonunda bana dönüp poşeti önüme bıraktı birazcık bekleyip açmam için bir şey demesini bekledim. Ben hiç bir şey yapmadan poşete sadece bakınca Oğuz anlamayan bir ifadeyle "Ege açsana şu poşeti" dedi. Ben tabi rahat durmayıp direkt poşeti açtım "Ohh meyveli yoğurt almışş kekte almış bebek yaaa" Oğuz tepkime gülmüştü.
Bütün gün Oğuz aklımı dağıtmaya çalıştı. Film izledik oyun oynadık gıybet falan yapmıştık tabi ben arada bı yine ağlamıştım ama neyse artık napayım yani.
Canımız sıkılıp balkona çıktığımızda biraz dışarıya bakmıştım o sırada Leyla teyzeyi gördüm balkondan aşağıya baktığından dolayı benimde başım aşağıya doğru eğilmişti.
Keşke eğilmeseydi.
Barış bir kızla sarılıyordu. Biraz sarılıp bir şeyler konuşunca Barış kızın sırt çantasını alıp kendi sırtına taktı kız bir daha Barışa sarılmıştı. Tam apartmana giricekleri sırada Barış kafasını kaldırıp benim odamın camına baktı doğal olarak hemen yan taraftaki balkonda olan beni de gördüğünü düşünüp direkt geri çekildim. Balkondan hızlıca çıkarken Oğuz arkamdan geldi odama geçip yatağımın üstüne oturdum gözlerim dolmuştu ve ağlamam an meselesiydi. Oğuz yanıma gelip oturdu ve ben direkt ağlamaya başladım. Hıçkırarak ağlıyordum hani çok seviyordu beni hani üzülmemi istemezdi.
Oğuz hiç bir şey diyemiyordu sadece sakinlesmem için belimi okşuyor ve bir kaç şey anlatıyordu. Kapının çalması ile kafamı ellerimle sakladım "Ege merak etme ben bakicam annense giyiniyor falan derim sen sakinleşmeye çalış kanka" kafamı salladım. Oğuz odadan çıktı ve kapıyı açmaya gitti annemse daha alt kapının ziline basmıştı yani hala sakinlesmem için vakit vardı.
Odamın kapısı hızlıca açılması ile kafamı kaldırdım. Gözlerimi silip Barışa baktım ne işi vardı şimdi bunun ya.
"Ege" bana bir adım attı bende geriye gittim. "Barış gelme git kızın yanına" kafasını salladı "Ege yemin ederim ki yanlış anladın bunu farkettim diye burdayım zaten" dik dik ona baktım. Odaya Oğuz girdi ve ikimize baktı. Barışa dönüp "İstemiyorum Barış dinlemicem seni" demiştim. Oğuz bana bakıp "Ege çocuğu dinle bi" sende mi sattın Oğuz gıcık.. Barışa döndüm "Ne diceksin Barış.." Barış bana yaklaşıp konuşmaya başladı "Bak ne anladın az çok tahmin ediyorum ama gerçekten öyle bir şey yok kuzenim o kız benim ben sana zarar vermemek için uğraşırken sence düşündüğün gibi bir şey yapar mıyım? Hem neden benimle konuşmuyorsun ben seninle konuşmak istiyorum anneme bile seni bize çağırmasını söyledim ama red ettin bir tek. Ben seninle konuşmak istiyorum benden kaçıyorsun. Her neyse mutluysan böyle olsun Ege senin üzülmeni istemiyorum." dediği şeyler canımı yakmıştı çünkü az çok haklıydı bana yazdığında bile dalga geçiceğini düşünüp mesajları silmiştim. Hatta bunu tam 7 kere yaptım. Barışa bakıp yanıma gelmesi için elini çekmiştim. Yanıma gelip yatağa oturdu Oğuza da gelmesi için el hareketi yaptım. O da gelip diğer yanıma oturdu. Oğuzun ellerini tutup başımı Barışa yasladım. İstemsizce yine hıçkırarak ağlamaya başladım. Oğuzda Barışta beni sakinleştirmişti.
Barış çok durmayıp kuzeni yeni onlara geldiği için gitmişti. Oğuzda annem gelince gitmişti.
Tabi şu andan itibaren bir kaç şey değişecekti. Evet Oğuzla küçük planlar yapmıştık ama hala emin değildik.
Ama artık bir kaç şeyin değişme zamanı gelmişti piç gülüşü.
.
.
.
.BAKALIM KÜÇÜK MELEĞİMİZ(?) NE GİBİ DEĞİŞİKLİKLER YAPMAYA BASLİCAK.
Bölüm aşırı uzun değil biliyom ama belki bugün 2. bölüm gelir ya da belki yarın 2 bölüm atarım AMA -BELKİ-
✨✨oy atmayı ve takip etmeyi unutmayın✨✨
TikTok: dionysoskadehi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pencereden Bak | BxB
Romance05...: Selam :) Ege: Sen kimsin? 05...: Numaramı kaydetmedin mi? Ege: Hayır ya sen kimsin 05...: Pencereye çık.