Endu en dag i skole..

757 21 2
                                    

Jeg bliver vækket med noget vådt! Jeg åbner min øjne og ser min hund, Dabby! Hun vækker mig altid om morgenen, hvilket er meget hyggeligt! Yaay, endu en dag i skole... NOT
Jeg hader min klasse, det er en ren dulleklasse, undtagen min bedste ven, William! Han er slet ikke sådan, han hader faktisk piger, undtagen mig åbenbart, haha!
Min mor dykker op i min døråbning "Godmorgen Camilla, så er det op og spise morgenmad, jeg har lavet minipandekager"! Yes tænker jeg så, og er hurtigt oppe at sengen får at give min mor et morgenkys på kinden! Jeg styrter nedenunder hvor pandekagerne står klar til at komme ned i min mave!Jeg sætter mig ved bordet og får hurtigt 7 pandekager med et ordenligt lag sirup til at lane i min mave! Efter jeg har spist morgenmad går jeg ovenpå for at tage tøj på og børste tænder! Jeg finder et par sorte jeans med huller på knæerne og en sort Ralph Lauren t-shirt frem! Jeg for også hurtigt lagt lidt mascara og noget pudder! Normalt har jeg ikke ret meget tid om morgenen, men idag havde jeg dog, så jeg sætter mig i min seng hvor jeg tager min nye iphone 6 plus frem, for lige at tjekke de sædvanelige ting! Jeg har så fået en besked fra Willian hvor det står!
- Hey Camilla ;))
Har du hørt at der skal starte en ny fyr i vores klasse her i løbet af ugen?
- Hej William! Øhm, nej det har jeg ikke, intrassant! :)

Jeg kigger så på klokken og ser at den er blevet 07:40, og jeg skal nå en bus klokken 07:45! Dog ligger stopstedet ikke langt fra mit hus! Jeg skynder mig nedenunder tager mine Adidas Superstar og min cremhvide jakke på! Jeg giver min mor en farvelkrammer og er straks ude af døren! Jeg når ud til vejen hvor jeg kan se bussen holde ved stopstedet, hvilket for mig til at løbe hen til den, heldighvis når jeg den! Da jeg går ind i bussen smiler busmanden sødt til mig og så finder jeg hurtigt en plads for mig selv! Der er næsten aldrig nogen i bussen om morgenen, dog bor jeg heller ikke inde i byen! Når men da bussen når til skolen, tager jeg min taske og får min bagdel lettet fra sædet! Da jeg kommer ud af bussen ser jeg William og går straks hen til ham! Vi hilser og kommer hurtigt til at snakke om den nye dreng der skal starte i vores klasse! Vi når til klasseværelset, hvor alle som sædvanligt kigger underligt på os! Vi sætter os hen på vores pladser, Mig og William sidder heldighvis ved siden af hinanden! Klokken ringer og vores lære kommer ind ad døren! "Hej alle sammen" siger hun og vi alle siger så hej! Hun spørger så " er i klar til at den nye dreng kommer idag, i skal huske at tage godt imod ham"? Ingen af os svare tilbage, men så kommer den mest irreterende stemme og afbryder stilheden "Ja kun hvis han er lækker og god til fodbold" med et lille grin efterfølgende! Det er Sabrina, hun ef bitchen i vores klasse, hende der tror at hun bestemmer over alle! Lige pludselig banker det på døren og den nye dreng kommer ind! Han precentere sig selv sådan " Hej allesammen, mit navn er Brooklyn og jeg er 16 år! I min fritid spiller jeg rigtig meget fodbold og så er jeg sammen med mine venner"! Vores lære spørger så om der er nogen der vil vise den nye dreng rundt? Og gæt hvems hånd som nærmest styrter i vejret! Ja nemlig, Sabrinas! Men det sjove er så at vores lære siger nej til hende, hun vil hellere have at det er mig og William der skal vise ham skolen! Vi rejser os så og går ud af døren! Da vi kommer ud hilser vi først på ham, og går hurtigt videre! Det er endeligt mest William der snakker, de virker også til at have meget tilfælles! Vi når til kælderen hvor vi jo også skal ned! Brooklyn siger sp damerne først til mig og jeg går self først så! Da vi lige alle er kommet ned slukker lyset og vi kan intet se! Jeg spørger efter drengene, men ingen svare. Pludselig kan jeg mærke en hånd tage min hånd....

Da alt fuldstændig vende sigWhere stories live. Discover now