Pigen, Isabella!

523 19 4
                                    

Jeg vågner op med en glad følelse! Jeg glæder mig faktisk til at komme i skole! Jeg rejser mig fra sengen og tager det tøj på som jeg har fundet frem dagen inde! Skynder mig nedenunder for at få noget morgenmad, min mor har ristet toast til mig og smurt nutella på! Da jeg har spist går jeg ud på toilettet for at børste tænder og lægge noget makeup! Efteer det går jeg ud i gange, tager min taske også ellers bare ud af døren! Jeg henter min cykel og susser imod skolen! Da jeg kommer derhen ser jeg Brooklyn og William stå og snakker, og går hen til dem, hvor vi efterfølgende går ind i klassen! Da vi kommer derind giver Sabrina mig det største dræberblik, men jeg smiler bare til hende! Hvor hun så bag efter kigger over på Brooklyn og smiler, men han kigger så bare over på mig og laver det der "omg" blik, hvor jeg bare griner! Vi sætter os hen på vores pladser! Brooklyn sidder ved siden af en pige ved navn Isabella, hun virker faktisk meget sød!
Da skolen er færdig følges jeg ud med Brooklyn og William! Jeg lægger mærke til at undervejs ud kigger William meget på hende Isabella, hvilket er virkelig sjov, for han bryds sig ikke om særlig mange piger! Og faktisk da vi kommer ud til cyklerne fortæller Brooklyn at Isabella kiggede meget på William i timen og at hun havde sagt til Ham at hun synes at William var rigtig flot og sød! Et grin kom frem på mine læber, jeg kunne ikke holde det tilbage! På vej hjem siger William stille " Jeg synes altså også at hun er rigtig flot, og virker til at være virkelig sød" , hvor mig og Brooklyn kigger på hinanden og flækker af grin! Brooklyn kommer så med en lille twister bag efter " William er innnnn loooove" haha....
Vi siger farvel og køre hver til sit! Da jeg kommer ind har min mor bagt vafler, mmh

Næste dag i skolen får vi afvide at der snart er galla her på skolen! Hvor alle flyver op og skriger over det! Jeg kigger hen på William og Brooklyn og ruller øjne af alle de der piger!
Og der skal self være ballets konge og dronning, så i skal komme i par, og det er drengene som skal spørge pigerne! Yes tænker jeg så, haha! Men jeg glæder mig nu alligevel, selvom jeg ikke er så glad for det med kjoler og store krøller! Faktisk så tror jeg at jeg vil overraske en hel masse i år, jeg tror at jeg vil prøve at gøre lidt mere ud af mig selv, end hvad jeg plejer!
På vej ud til cyklerne snakker vi om hvem vi tror der invitere hvem, og self kommer Sabrina og afbryder vores samtale for at sige til Brooklyn " Jeg håber at du invitere skolens flotteste pige med til bal, nemlig mig"! Brooklyn smiler bare til hende og fortætter! På vej hjem siger mig og Brooklyn til William at han skal invitere hende der Isabella med i galla, det kunne jo være en god start for dem! Men han ved det nu ikke helt, han er ikke så god til det med romantik! Han vil hellere sidde hjemme foran sin playstation og spille fifa, imens han spiser pizza og drikker cola!
Da vi når til mi. Vej drejer jeg og siger farvel!

Da alt fuldstændig vende sigDonde viven las historias. Descúbrelo ahora