Der står Brooklyn med roser og chokolade i hånden og spørger "Camilla, vil du følges med mig til galla?" Jeg griner og løber hen og krammer ham! "Ja, meget gerne" siger jeg så.
Vi griner lidt er det, hvor han lidt efter spørger om det var en fin nok møde at invitere mig på? " ja, det er så fantastisk" siger jeg så.
Vi er sammen hele dagen, for at bl.a finde ud af hvad vi skal have på og så planlægger vi lidt hvordan William skal invitere Isabella ud! Vi kommer frem til den klassiske, da det andet er for bøvlet. Han tager hjem til hende imorgen med chokolade og blomster, og sætte sig på knæ ude foran hendes dør.
Når men klokken er blevet otte og jeg skal til at hjem, men lige da jeg skal til at gå spørger William og Brooklyn mig, om jeg vil sove her sammen med dem? Hvilket jeg da gerne vil men så skal jeg lige hjem og hente dyne og det! Men Brooklyn siger hurtigt at jeg kan sove ved ham, hvilket jo er ret sødt haha
Om aftenen redder vi vores senge og vil til at se film, indtil William self spørger om vi ikke skal lave noget sjovt? S, P eller K stryger det ud af Brooklyn's mund, vi griner og bliver hurtigt enig om at det skal vi igang med. Undervejs får Brooklyn en konsekvens som går ud på at han skal kysse mig sødt, men den afslår jeg og bliver faktisk sådan lidt - Nårh, vil du ikke kysse med mig...
Men vi bliver færdig med det og William går ned for at lave noget dip til chips! Der er kommet en besked fra min far om at han holder ude foran William's hus med mine ting nu, jeg går derned og han køre igen. Da jeg skal til at gå ind igen kommer Brooklyn frem i døren, han går hen og stryger mit hår væk fra mit ansigt! Hvor han efterfølgende siger "Jeg vil altså ikke kysse med dig første gang i en dum leg" og lige efter han har sagt det, kysser han mig meeega sødt, han kysser faktisk pisse godt, haha
Brooklyn tager så min hånd, og vi går ind til William! Da vi kommer ind kigger han sjovt på os og spørger " Nårh, hvad har i to så lavet??" Vi griner begge to og tager hver vores skål chips med op! William går så bagefter ud og henter sodavand imens mig og Brooklyn skal finde en film som vi skal se. Vi kommer hurtigt frem til at vi skal se en actionfilm med biler og sådan..
William kommer op og vi går igang med at se filmen. Undervejs i filmen falder William i søvn, og så er det kun mig og Brooklyn som er vågen. Han siger så at jeg skal komme med ham, hvilket virker lidt mærkeligt, for klokken er jo ligesom halv et om natten! Vi kommer ned til døren hvor han løfter mig med ud på William's trampolin. "Hvad skal vi her?" Spørger jeg mens jeg griner lidt! Vi skal kigge på stjerne siger han sødt og ligger sig ved siden af mig. Vi ligger der, og Brooklyn skal lige til at sige noget, men så råber en bekendt stemme "Hvad laver i her ude så sendt om aftenen?" Vi kigger med et spjel og William stå der klædt i nattøj. Vi begynder at grine og går hen til ham. Da vi er kommet ind spørger han "Hvad lavede i endeligt der ude?"
"Ikke noget" siger Brooklyn og ligger sig ned under sin dyne til mig! "Vi kiggede bare på stjerner" siger jeg så, hvor William griner efterfølgende.
Jeg ligger mig til at sove i Brooklyn's arme.Jeg vågner om morgenen, hverken William eller Brooklyn er vågen så jeg beslutter mig for at gå ned og lave morgenmad til os tre. Da jeg kommer ned er der ingen hjemme, så derfor går jeg igang med at lave æg og bacon! Jeg høre noget bibbe, og ser treks at det er Brooklyn's telefon. Det er en pige ved navn Alice som har skrevet til ham. Jeg åbner beskeden, den er godt nok lang....
Hej sødeste Brooklyn ❤️
Har efterhånden tænkt over det du gjorde, og synes faktisk at det er ret plat at jeg blev så sur og slog op! Vil gerne gøre det godt igen, altså at jeg blev så sur så jeg håber at vi kan mødes og snakke om det? Tænker om du skal noget idag ved eftermiddagstid?
Knus og kram Alice 😘Hvad dælen, tænker jeg! Vil ikke spørger ham om hvem hun er, men vil bare se hvordan han reagere på det. Jeg laver maden færdig og går op og vækker dem! Da vi kommer ned går Brooklyn direkte over til sin mobil, og kan godt se på ham at han synes at det er mærkeligt. Vi sætter os hen til bordet hvor Brooklyn med den samme spørger " Øhm, jeg har lige fået en besked fra min mor om at jeg skal komme så hurtigt som muligt hjem". Okay svare mig og William så bare og lige efter maden stormer Brooklyn ud af døren! Da han er væk fortæller jeg William hvad jeg læste og han spørger mig så "Skal vi ikke tager over og se om de mødes? "Jo" svare jeg og vi går så ud og tager overtøj på. På vej hen til Brooklyn's hus snakker vi lidt frem og tilbage om, hvad det er Brooklyn har gjordt siden hende Alice skrev den besked.
Da vi kommer hen til Brooklyn's hus bestemmer vi os for at gå om til Brooklyn's vindue for at se om de er der. Da vi kommer om til vinduet kigger William først og et mærkeligt udtryk rammer hans ansigt. "Lad mig se siger jeg" og puffer ham lidt væk. Da jeg kigger går en trist, men også sur følelse igennem min krop, hvordan kan han....
ESTÁS LEYENDO
Da alt fuldstændig vende sig
Novela JuvenilCamilla er en pige på 15 år, hun er ikke særlig populær! Indtil den dag hvor den nye dreng flytter til byen, han vender om på det hele! Han er kendt, flot, sød, klog og har bare det hele!