Næste dag vågner jeg med en besked fra både William og Brooklyn! William spørger om jeg ikke kommer over til ham fordi at jeg skal hjælpe ham med noget! Og sjovt nok er Brooklyn også inviteret og det er så det han skriver til mig og spørger om jeg tager over til William, hvilket jeg gør! Alt for sin bedste ven jo! Jeg går nedenunder for at tage noget hurtigt morgenmad og ellers bare afsted hen mod William! Han bor 2 kilometer fra mig, og det skulle jeg cykle!
Jeg når til William hvor jeg stiller min cykel i hans indkørsel, og går hen for at banke på! Hans virkelig søde mor kommer ud og lukker mig ind! Hun får det til at lyde som om at vi ikke har set hinanden i flere år, sådan som hun spørger om bla. Hvordan det går, og om jeg har det godt!
Da jeg kommer ind på Williams værelse, sidder han i hans seng og ser helt fortabt ud. Jeg spørger ham hvad der er gjalt, og han kigger spændt på mig og siger "jeg er måske lidt vild med hende Isabella! Jeg smiler og siger til ham er det er sødt. Jeg spørger ham så " du har tænkt dig at invitere hende til galla ikke?" Og han svare " jeg ved det ikke, tænk nu hvis hun siger nej"
"Det gør hun ikke, du kan jo invitere hende ud med blomster og chokolade hjemme foran hendes dør" hvilket han synes var en god ide. Kort efter kommer Brooklyn ind og han løber hen til mig og giver mig en krammer, hvilket er lidt mærkeligt, men også sødt. Man spørger så hvorfor vi skulle komme herhen! "William er vild med hende Isabella" stryger det ud af mig. "Hahahahah, hvor sødt" siger Brooklyn, mens William kigger anspændt på ham. "Var det bare derfor vi skulle komme herhen" Spørger Brooklyn så? "Nej! I skal hjælpe mig med hvordan jeg skal invitere hende til galla på den sødeste måde". "Jeg har en måde. Oppe på skolen skal mig og Brooklyn få Isabella med ind i gymnastiksalen, mens lyset er slukket!
"God ide" siger Brooklyn så, vi kan jo også pynte lidt op derinde, med en masse sjove og søde ting. William spørger mig så om jeg vil med ham ned og finde noget at spise, hvilket jeg self vil! Vi går derned og finder noget frugt, det laver vi så en frugtskål ud af og går op på værelset igen! Da jeg åbner døren står..
YOU ARE READING
Da alt fuldstændig vende sig
Teen FictionCamilla er en pige på 15 år, hun er ikke særlig populær! Indtil den dag hvor den nye dreng flytter til byen, han vender om på det hele! Han er kendt, flot, sød, klog og har bare det hele!