Fodboldtræning

503 22 4
                                    

Jeg holder fast i hånden og for os hurtigt op ad den kælder! Da jeg kommer op ser jeg at det var Brooklyn der tog min hånd! Han smiler så sødt til mig, og jeg smiler tilbage! Da vi har vist ham hele skolen og er kommet tilbage til klasse, begynder Sabrina straks at hænge op ad Brooklyn, sikkert fordi at hun synes han er lækker! Hvilket han også er, og han tog min hånd! Haha Sabrinaaaa....
Jeg sætter mig hen til William hvor efter 5 minutter Brooklyn også kommer derhen! Han spørger " Vil i ikke med hjem til mig idag"? Og der tænkte jeg bare, hold da op vi har da overhovedet ikke kendt dig i særlig længe. Men alligevel svare vi ja! " Men jeg skal altså til fodbold klokken 5" siger William! "Fedt, må jeg komme med"? Spørger Brooklyn sødt! Og selvfølgelig må han det! Jeg skal os derhen, men jeg skal kun kigge!

Da skolen er færdig følges vi hjem til Brooklyn! Hold da op hans hus ser stort ud! Da vi kommer ind kommer den rareste kvinde ud og hilser på os, hun virker godt nok sød! Men efter at Brooklyn har vist os rundt i hans hus, går vi ned i køkkenet for at tage noget at spise! Brooklyn spørger så om vi kan lide pandekager, og hvem kan ikke det! Vi går straks igang med de pandekager, og Brooklyn ser faktisk ud til at være rigtig god til det med mad. Vi får lavet pandekagerne færdig og sætter os hen til bordet! Da vi har spist dem alle skal Brooklyn lige på toilet og der siger William hurtigt til mig " Han virker virkelig sød, noget for dig Camilla" også griner han! Jeg smiler bare flabet til ham! Ligepludselig bliver der smasket en pandekage med sirup lige op i ansigtet på mig bagfra! Jeg kigger om og ser at Brook stor med et kæmpe grin på! Jeg begynder så os at grine, for det var jo ret så sjovt! Vi for grinet en del over det og så går jeg os ud og får vasket det af mit ansigt! Ad det var ulækkert med det sirup siger jeg så da jeg kommer ind til drengene, og de griner bare!

Klokken er blevet halv 5 og vi skal afsted til fodbold, eller de skal men jeg tager med! Da vi kommer derhen står der en del drengene og jeg sætter mig bare hen på min jakke bag ved et af målene! De skal til at spille kamp for sjov, og heldighvis kommer Brooklyn & William på samme hold! Sjovt nok er de begge to angribspillere, og de spiller meeega godt sammen! Da de er færdige med fodbold, føles Brooklyn og jeg hjem! William skal den anden vej hjem! Vi får snakket om en del, bla hvordan det er på den nye skole for ham og hvem han synes godt om, og hvem han ikke synes så godt om! Vi når til min indgang hvor jeg siger farvel og er på vej ind af min dør, hvor Brooklyn råber " Hvaaaa' må man ikke få et farvelkram"? Haha, tænker jeg og går hen og giver ham en kæmpe bjørnekrammer! Han kigger på mig og smiler og jeg smiler tilbage!

Da alt fuldstændig vende sigTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon