Eve geldim,üstümü değiştirdim, oturup yemek yedim,ödev yaptım diyene kadar akşam oldu.Uykum erkenden gelmişti sıcacık yatağımı açtım ve içine girdim.Gözlerimi kapattığım anda Jack'in gözleri geldi aklıma,sonra o sıcacık elini tuttuğum.Aslında bu duyguyu hiç yaşamamıştım herhalde bu AŞK duygusuydu.Uyumaya devam ettim rüyamda hep onu görmüştüm o siyah saçlarının rüzgarda dalgalanmasını,o siyah gözlerini kırpıştırmasını.Yine sabah oldu,ben yine okula gitmek istemiyordum ama aklıma Jack geliyordu o yüzden hemen kalkıp jet gibi hazırlandım ve evden çıktım onu görmek için sabırsızlanıyordum.Okula geldiğimde o benden önce gelmiş sırada oturuyordu.Yanına giderek "günaydın" dedim oda "günaydın güzellik" diyerek göz kırptı,aslında bu hoşuma gitmişti.Sınıfa hoca girdi bende yerime oturdum.Hoca ders anlatırken Jack dikkatle dersi dinliyordu bense onu izliyordum.Arkamdan Vee dürttü "yedin bitirdin çocuğu gözlerinle" dedi
"Ne alakası var"dedim.
"Sanki ben görmüyorum dersi dinleyeceğine onu izliyorsun" dedi.
Beni utandırmıştı bende onu utandırmak için birşeyler arıyordum ve tabikide hemen buldum "sen Elliotu keserken bişi olmuyordu dimi" dedim.
Vee sustu kaldı.Önüme döndüm Jack "bir sorun mu var" dedi "hayır hiç bir sorun yok"dedim.Aslında bir sorun vardı,ona aşık olmuştum.Çıkış saati yaklaştı ve zil çaldı yine herkes evlerine gidiyordu okul kapısından çıkmıştım tam merdivenlerden inerken Jack "Nora" diye bağırdı.Arkamı döndüm ve Jack'e baktım,yanıma koşarak geldi ve "yarın akşam benimle birlikte partiye gelir misin?" diye sordu.Aslında o kadar samimi değildik hatta hiç samimi değildik ama neden böyle birşey teklif ettiğini anlamamıştım aslında aklımdan birşey geçiyordu acaba oda bana mı aşık olmuştu?. Biraz düşündükten sonra "gelirim" dedim hafif bir gülümsemeyle.Jack "yarın akşam görüşürüz o zaman" dedi ve el sallayarak gitti.Bende eve gittim ve yarın için giyeceklerimi seçmeye başladım.Birden içeriye babam girdi.Babamın adı Michael'dı.Babamın gri siyah tonlarında saçları ve kahverengi gözleri vardı.Birden bana bağırarak "sen burda ne yapıyorsun heryer heryerde!" dedi.Ona bir erkekle dışarıya çıkacağımı söyleyemezdim bende hemen "yarın akşam Vee'yle birlikte dışarı çıkıcaz" dedim tabi hemen yine söylenmeye başladı duymamazlıktan geliyordum ama artık canıma tak ettiriyordu.Babam odadan çıkınca sinirlerim yatışsın diye uyuşturucu içtim bi nevi olarak beni sakinleştirdi zaten ne zamandır da içmiyordum nasıl dayandığımı bilmiyordum.Odamı topladım,biraz yoruldum tabi sonra birden üstüme ağırlık çöktü ve uykum geldi bende yatağımı açtım ve içine girdim tabi her zamanki gibi rüyamda yine Jack'i göreceğimden emindim hemen uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA GİDEN YOL
ChickLitAilesiyle sorun yaşıyan uyuşturucu bağımlısı bir kızın hayattan ümidini kesmişken aşkla hayata tutunması.