AŞKA GİDEN YOL 5.BÖLÜM

53 5 0
                                    

Sabah uyandigimda icimde tatli bir heyecan vardi. Hayatim boyunca hic aska inanmamistim ama simdi hic ummadigim anda karsima cikmisti. Kalbim onu gordugunde deli gibi carparken, aklim sevmemek icin direniyordu. Fakat elimden hicbir sey gelmezdi. Cunku insan akliyla degil , yuregiyle severdi. Kendi kendime konusmayi biraktiktan sonra toparlanip okula vardim. Derslerde gozum Jack' e kayiyor ve bazen de goz goze geliyorduk. Her gorusumuzde istemsizce gulumsuyorduk. Ben de aksamki parti icin saat sayiyordum. Okul cikisi Vee ile beraber eve geldik ve ustumuze basimiza ceki duzen verdik. Ben uzerime siyah kisa etekli bir elbise giydim. Siyah koyu kirmizi kupeler ve siyah ojelerle guzel bir gorunum yakaladim. Saclarimi topuz yapip yanlarindan hafif serbest biraktim. Vee ise daha renkli ve sade seyleri tercih etti. Bir iki parfum kullanip partiye gittik. Gittigimizde herkes oradaydi ve benim gozlerim Jack'i ariyordu. En yakin arkadasim da kendi askinin yanina gidip sohbetin dibine vurmustu bile. Ben hala onu beklerken birden kapi acildi ve agir adimlarla iceri girdi. Yaninda bir kiz vardi. Devamli onunla sohbet ediyor, gulumsuyor, utanganc tavirlar takinip duruyordu. Ben bir kiza bir Jack'e bakip duruyordum. Kiza devamli "Jess" diyip diyip duruyordu. Uzerinde agir dekolteli bir elbise vardi. Uzun siyah saclari, Jack'in omzuna gelecek sekilde olan boyu ve biraz da dolgun vucuduyla beni anlatilamaz bir bicimde sinir ediyordu. Anlasilan Jack o kizin yaninda mutluydu ve ben aklina bile gelmiyordum. Vee'yi Elliot'la basbasa , Jack'i de Jessica Albron denen kizla basbasa birakip hisimla partiden ciktim ve yanima aldigim uyusturucu turu seylerden kullandim. Partinin yapildigi yerin en fazla 20m otesinde deniz vardi ve ben oraya dogru yurumeye basladim. Amacim neydi bilmiyorum ama aklim vucuduma soz geciremiyordu. Denize giderek yaklastim, yaklastim. Demirliklere carpinca geriye sendeledim ve tam dusecekken belimi bir cift el kavradi. Bakislarimi o yuze cevirdigimde gozumden iki damla yas suzulmus, onun gozleriyse pisman bir bicimde bana bakiyordu. Tanimakta zorlanmadim cunku karsimdaki Jack'ti. Benim yoklugumu farketmis, istemsizce olan intihar adimlarimi gorup beni dusmekten kurtarmisti. Fakat onunla dip dibeydik. Elleri bellerimdeydi ve bakisiyorduk. O bana, ben ona ... Harika bir kokusu vardi ve benim kalp atislarim hizlanmisti. Uyusturucu almistim ve aklim yerimde degildi. Birden kendimden gectim ve bayildigimi, bilincimin kapandigini hissettim. Tek tesellim, asik oldugum cocugun kollarindaydim. Sadece asik oldugum cocugun kollarinda , sadece ikimiz ...

AŞKA GİDEN YOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin