Тэр хүн

57 4 0
                                    


12 давхар өндөр барилгын хамгийн дээд давхарт хурлын өрөөнд ажилчид руу гаа хашгичаж, цаас шидэлж буй энэ хүн бол ноён Жон Жонгүг юм. Ажилчид нь даалгасан ажлыг олигтой хийж чадсангүй хэмээн уурлаж бухимдаж байлаа. Хурал дуусж захирал хөмсгөө зангидан хаалга саван гарахад ажилчид бүгд "Ашгүй дууслаа. " гэсэн янзаар бие бие лүүгээ харна.
Ажил нь бүтээгүй муухай мэдээ, Уурлаж бухимдсан бүрхэг өглөөний дараа бүхэл өдрийг бүрхэг болгохгүйн тулд тэр сэтгэлээ засахыг хүсчээ.

POV-Жонгүг
-Хараал идсэн өдөр вэ?? *залгах*

₮-Байна уу ноён Жон

-Нэгийг авья

₮-Түрээслэхгүй энэ удаад шууд авж байгаан юмуу? Ямар нэгэн юм болж ээ дээ

-Олигтойхон юм авчраарай

₮-Өмнө таний хэлсэн газарт бэлэн байлгаж байя болох уу

-мм *таслах*

POV зохиолч
Хотын захад байрлах эр эмгүй гинших дуу гарсан энэ хүү өндөр хар барилага бол бүхэл дээ хавьталт болдог газар юм.
Босгоор даваад л уур амьсгал нь ямар газар болох нь мэдэгдэх энэ барилагийн доод давхарт тооллого явагдана. Нүцгэрсэн 18-25 насны эрэгтэй хүмүүсийг нэгээс эхлүүлэн тоолж, тоотой самбар бариулан зургийг нь дарж хананд өлгөнө.
Энд болж байгаа үйл явц бол борлуулагдах хүмүүсийн бэлтгэл ажил юм. Гэсэн ч энэ бол хулгай гэмт хэрэг бол биш ээ. Энд ирсэн хүмүүс ихэнх нь өнчин болон өөрийн хүсэлтээр ирсэн хүмүүс. Шалтгаантай болоод л борлуулагдах гэж байгаа байх, гэхдээ өөрийн хүсэлтээр гэдэг үг үүнд тохирохгүй юм. Энэ бол амьдарлын хүсэлтээр.

₮-231.....243.....247!

₮-247 яг тохирно. *бувтнах*

₮-дагаад яв! Өрөөндөө ороод хувцаснуулаа бэлд. Бэлэн болоод доор хүрээд ирээрэй.

POV зохиолч
Өрөөндөө орон хамгийн гоё хувцас аа өмсөж хувцастай цүнхээ чирэн яаран 2 давхараас буун борлуулагч дээр очвол борлуулагч
₮-Очих газрийг нь жолооч д хэлсэн байгаа, одоо чиний эзэн бол
Ноён Жон
.
.
.
Сайн шүүмжлээд өгөөрэй 🙆🏻‍♂️🤗

Хүсэл Тачаал Where stories live. Discover now