Эрх

11 0 0
                                    

      POV Тэхён
-Халуун битүү орчинд дургүй. Хурдан гарж үзье!
   Энэ хараал идсэн бөхчим орчиноос гарахад хэдхэн секунд дутуу байлаа.
Хөшигний эсрэг тал руу харан зогсож байгаа миний билхүүс хавиар том гар гарж ирэн тэвэрлээ. Мэдээж Жон ноён.
Би түүнийг одоо хүсэж байгаа гэдгийг 19  жил, үгүй ээ цэцэрлэгт байсан 5 жилийг хасвал 14 жил хүчиндүүлж байсан зөн совингоороо мэдсэн юм. Мөн өчигдөрийн мэдэрсэн асар их сүр хүчийг би мэдэрж байлаа.
     Би түүний хүзүү хэсгээр ороон тэврэхэд тэр зүүн гараа доош явуулан залууг минь шувтарж эхлэв. Би айхалж хүзүүгээ гэдийн түүний мөрөн дээр тавина. Бид 2-ыг хажуунаас хүн харж байсан бол яг л эвлүүлдэг тоглоом шиг л харагдах байсан биз. 14 жил янхандаж явахдаа урьд өмнө хэзээж залуугаа оролдуулж үзээгүй надад түүний гар яг л диваажинд байгаа юм шиг мэдрэмжийг төрүүлж, байж боломгүй их таашаал дунд хөвөн явж буй мэтээр төсөөлөгдөв. 
Миний одоог хүртэл хийж байсан зүйл ийм гайхалтай байсан гэж санаачгүй явлаа. Мэдрээгүй мэдрэмжиндээ согтон амьсгаадан айхалж байх зуур тэр миний хүзүүг шимэн үнсэж байлаа. Энхрийлэл... Халуу дүүгтэл алгадуулсан ч гинших ёстой надад ийм зүйл тохиолдсонд багахан нулимс дусгаад амжив.
     Тэр миний залууг оролдож хүзүү хацар үс зэргийг үнсэн  энхрийлж намайг бүрэн утгаар нь зүүдэнд амьдруулж байлаа.

-Ааахххх сайхан байна.

Ж- Чи энэнээс ч илүүг хүртэх эрхтэй

    Энэ үг нь намайг айлгах биш харин ч
одоо л жаргалтай байх юм шиг мэдрэмж төрүүлсэн юм.
 
    Тэр хурдаа нэмж, гараараа дэндүү их жаргал мэдрүүлсэн намайг зүүднээс минь сэрээлээ. Амьсгаагаа даран түүн лүү эргэж харвал тэр миний таамаглаачгүй зүйл хийсэн юм.
      ОГТХОН Ч ТААМАГЛААГҮЙ!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 04, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Хүсэл Тачаал Where stories live. Discover now