+Evening
Gu so Nan nun nu Nan na.....
សំឡេងច្រៀងល្វើយៗ បន្លឺឡើងចេញពីខាងក្នុងបន្ទប់ទឹក ដែមានរាងកាយតូចស្ដើង កុំពុងតែច្រៀងរាំ ធ្វើកាយវិការមើលមិនយល់ ជាបទNuNu NANA របស់ IDOl JESSI....
អស់រយៈពេលជាង1ម៉ោង បន្ទាប់ពីច្រៀងរាំអស់ចិត្តរាងតូច ជើងស្រីលូនសរខ្ចីបោះជំហានមួយៗចេញពីបន្ទប់ទឹក ដោយមានកន្សែងរុំត្រឹមទ្រូងដូចមនុស្សស្រី ជើងតូចមានសំណើមទិចៗដើរសម្ដៅទៅទូរដាក់ខោអាវ កាយស្ដើងគ្រោងជាមួយនិងសម្លៀកបំពាក់គេងយប់ពណ៌ ខៀវដែលជាពណ៌សំណប់ចិត្តរបស់ខ្លួន.....
រឺងៗ....
In phone 📱"អាឡូ បងជីន"ដៃតូចលូកលើកយកទូរស័ព្ទដៃ មកផ្ទៀងជាប់ត្រចៀក
"នឹកដល់ហើយប៊ី មិនឃើញCallមកលេងបងសោះឯងនេះ"Jin
"រៀបនិងកុំពុង តែចងCall ទៅប្រាប់ថាស្អែកខ្ញុំទៅហាងបងផង Hehe តែបងឯងCall មកមុនបាត"hobi រាងតូចនិយាយបង្អូសសម្លេងប្រាប់អ្នកម្ខាងទៀត..
"ពេលណាឯងទំណេចាំមកក៏បាន អ៎ យ៉ាងមិចហើយការងារថ្មី"Jin
"មែនហើយ និយាយដល់រឿងនេះនឹកឃើញខឹងអានាយកមុខស្វានិងណាស់ បងជីន"Hobi រាងតូចគេងនិយាយទូរស័ព្ទសុខៗស្រាប់តែស្ទះអង្គុយភ្លាមៗពេលដែឰ Jin Hyung សួរទាក់ទងពីការងារថ្មី...
"យ៉ាងម៉ិច នេះកុំថាឯងទៅឈ្លោះគ្នាជាមួយអគនាយកក្រុមហ៊ុនណា"Jin
"ប្រាកដហើយ បងជីន មិនដែលអ្នកណាឯកសារឡើងគរដូចភ្នំអោយធ្វើមួយថ្ងៃហើយ"Hobi
"កាងារគេតែងតែ ចងដឹងថាយើងមានសារមាត់ភាពប៉ុន្នាចឹងហើយប្រហែលនេះជាកា សាកល្បងផងក៏មិនដឹង ចុះឯងធ្វើវាអស់ទេ"Jin
" គឺ នែក..."Hobi
គឺ អី....
"ជួនជាពេលនោះ អានាយកមុខស្វាមានកាចេញទៅក្រៅចាំបាច់"Hobi
"កុំថាណា កុំថាឯងលួចចេញមកទាំងធ្វើវាមិនទាន់អស់អោយសោះ"Jin
"Hehe ប្រាដកបងជីនខ្ញុំឆ្លាតទេ"Hobi
"ចងអោយបង វៃឯងទេ"Jin
"បងជីន ហ៎ តែយ៉ាងណារឿងវាកន្លងផុតទៅបីបួនម៉ោងហើយ ស្អែកជួយធ្វើកាហ្វេរអោយខ្ញុំមួយផងណា ចាំខ្ញុំឈៀងចូលទៅយក"Hobi
"ឯង យកអោយអ្នកណា "Jin សួរឡើងហាក់ឆ្ងល់ក្នុងចិត្ត ជីនគេដឹងទាំងអស់ពីហូប៊ីមិនថាគេចូលចិត្តអីឬមិនចូលចិត្តអីទេ គេចាំបានថាកាលនៅរៀនរាងតូចមិនចេះញ៉ាំកាហ្វេរឡើយ តែនេះយ៉ាងមិច...
"បងជីន សូមស្ករផ្អែមល្មមបានហើយណា"Hobi រាងតូចមិនតបនិងសំណួររបស់ជីន តែនេះគេកុំពុងតែញញឹមទាំងមិនដឹងខ្លួនក្នុងចិត្តគិតអីក៏មិនដឹង...
អេ៎ មានរឿងលាក់បងមែនទេ ហេ៎.....
អត់ទេមានមកពីណា......ចឹងប្រាប់មកថាទិញយកអោយអ្នកណា....
គឺទិញញុំាខ្លួនឯង.....
តាមបងដឹងឯងមិនចេះញុំាកាហ្វេរទេមិនចឹង..."អ៎...គឺ...គឺថា ខ្ញុំបានទៅសាលាដើម្បីរៀនញុំាកាហ្វេ ព្រោះថាបងបើកហាងលក់កាហ្វេមិនអញ្ចឹង ចឹងហើយខ្ញុំត្រូវតែរៀនញុំាដើម្បីទៅជួយគាំទ្របងនោះអី hehe..."Hobi និយាយបង្អូសម្លេង ក្នុងចិត្តស្ទាក់ស្ទើហើបមាត់និយាយមិនចងរួច...
តែ...
ទឺតៗ.."វាស្អីចេះនាគ ត្រូវតែតាមដានអោយឃើញឯងកុំគិតថារួចពីក្រសែភ្នែកបងអោយសោះកូនកំប្រុកជើងល្អ" Kim sokjin ដែលមានរហ័សនាមថា whole world the Handsome boy ជាមិត្តកាលមហាវិទ្យាល័យ ហូប៊ីតែងតែហៅជីនថាបងព្រោះគេមានអាយុកបងរាងតូចរហូលដលទៅ3ឆ្នាំអែណោះ ដោយឡែករឿងហូប៊ីមិនដែលផុតពីក្រសែភ្នែករបស់បងប្រុសក្បាលខូចម្នាល់នេះឡើយ...
ទូរស័ព្ទត្រូវបានកាត់ផ្ដាច់ដោយរាងតូចជាអ្នកចុចបិត បន្ទាប់ពីនិយាយគ្នាជាមួយនអ្នកជាបងរួច ហូប៊ីរាងតូច ប្រាស់ខ្លួនទម្លាក់កាយលើពូកធំល្វឹងល្វើយដោយដៃតូចកានលើកយកសៀវភៅប្រលោមលោកមកអានមុននិងគេងលក់ទុលភ្លឺ....។
+Morning
YOU ARE READING
ជំនួយការស្នេហ៍
Romanceខ្ញុំជួយលោកចៅហ្វាយចុះ..... ឯងជួយយើងដោយរបៀបណា..... នេះកុំថាណា.... បាទ និងហើយ.... រឿងរ៉ាវនិងទៅជាយ៉ាងណាពេលដែលរាងតូចរបស់យើងបន្លំធ្វើជាសង្សាស្រីរបស់ចៅហ្វាយនាយរបស់ខ្លួន តែ ខ្ញុំមិនបានស្រលាញ់ហូប៊ីទេ... ខ្ញុំសូមទោសដែលគិតថាលោកស្រលាញ់ខ្ញុំ នេះជាពាក្យលាឈប់ធ្វ...