ហុឹមៗ...
"យ៉ាងមិចហើយ ស្ងាត់ឆឹង បែបនេះមិនគិតថាចង់និយាយអីបន្តិចទេមែនទេ.."theayung ក្រហុឹមដើមក មាត់ហើបនិយាយទៅរាងតូចដែលអង្គុយគាំងដូចជាប់ស្តប់ អោបដៃគូទឈរទុលនិងតុកធ្វើការចំហៀងខាងឆ្វេងទុលមុខនិងរាងតូច..."លោកនាយក នេះអម្បាញ់មិញជាការយល់ច្រឡំទេតាមការពិតទៅ ខ្ញុំជាក្មេងគួអោយស្រលាញ់
មិនចេះតរមាត់និងចៅហ្វាយនាយ គោរពប្រតិបត្តិ ចេះធ្វើការសប់គ្រប់បែបយ៉ាង មិនថាការងារក្នុង office (ការិយាល័យ)ឬក៏ការងារផ្ទះទេ ខ្ញុំចេះទាំងអស់"កាយតូច ស្ទុះងើបពីកៅអីឈរទុលមុខរាងក្រាស់ដៃតូចៗលើកជាប់ ដើមដៃសាច់ដុំធំមាំរបស់ចៅហ្វាយនាយរបស់ខ្លួន មាត់ហើបនិយាយបកស្រាយមិនចាំបាច់មានរាងក្រាស់អ្នកណាសួរ ទឹកមុខភ្ជាប់ជាមួយនិងស្នាមញញឹមមិនស្រស់លាយឡំនិងភាពភ័យខ្លាចរាងក្រាស់មិនអោយធ្វើកា......។Haha...Teayung រាងក្រាស់សើចចេញមកដូចជាគ្មានរឿងអីកើតឡើងរាងក្រាស់ អស់សំណើចពេលដែឃើញរាងតូចរៀបរាប់ទាំងទឹកមុខភិតភ័យៗបែបនេះ នេះជាលើកទីមួយហើយដែលHobi រាងតូបរបស់យើងអាចធ្វើអោយបុរសបេះដូងត្រជាក់ម្នាក់នេះសើចបាន....
"Hehe..."Hobi
(សើចចឹងទៅ សង្ហាណាស់)រាតូចបន្លឺក្នុងចិត្ត"សើចអី"Teayung
"អត់ទេ មិនបានសើចទេ "រាងតូច ទឹកមុខញញឹមសើចសប្បាយអម្បាញ់មិញប្រែមកស្មើធេងចងយំទិចអីទិច
"390 ដឺក្រេ"Teayung
"390ដឺក្រេ ជាអ្វីទៅលោកនាយក"Hobi"ចិត្តរបស់ឯងប្ដូរឡើនជាង រន្ទះបាញ់ទៅទៀតយើងគួតែទុកឯងចិត្តបានទេ"Teayung ជើងមាំសម្ដៅដើរទៅកៅអីបង្វិលធ្វើកាខ្លួនវិញរួច ដៃមាំលើកយកកាហ្វាមកក្រេបតែថា....
"ឯងចេះ ឆុងកាហ្វាទេ"
"អត់ចេះទេ"
"ចុះស្ល"
"អត់"
"ដាំបាយស្លអត់ចេះម៉ាចប់មែនទេ"
"បាទ"
"ស្លាប់ ហើយចុះអម្បាញ់មិញក្រែងអួតថាខ្លួនឯងចេះមិនចឹង""ហឹកៗ ខ្ញុំថាលេងទេខ្ញុំអត់ចេះអីទេ"Hobi យំឡើងភ្លាមៗពេលដែលរាងក្រាស់សួរចំ កន្លែងដែលខ្លួនឯងអត់ចេះ មិញនេះគេគ្រានតែនិយាយចោលកាពាខ្លួនទេមិនដឹងថានាយកមុខស្វាម្នាក់នេះជាប់សួរចឹងទេ....
"បាន ហើយៗនោះតុកចូលទៅធ្វើការបស់ឯងទៅ"រាងក្រាស់ ដៃមាំលើកចង្អុលទៅតុកម្ខាងទៀតដែនៅមិនឆ្ងាយពីតុករបស់ខ្លួន រួចអោយរាងតូចចូលទៅអង្គុយនៅទីនោះ...
"ទីនេះមែនទេ"Hobi ជើងស្រលូនបោះជំហានដើទៅតុកដែរាងក្រាស់ប្រាប់ ដៃតូចលើកចង្អុលតុកមុខតូចងាកទៅរាងក្រាស់បញ្ចាក់អោយ ប្រាដកចិត្តថានេះជាតុករបស់ខ្លួន..
(...) Teayung មិនមាត់ងួកក្បាលជំនួសធ្វើជាសញ្ញាបញ្ជាក់ប្រាប់រាងតូច...
"នេះឯកសារ ធ្វើអោយហើយបានអាចទៅផ្ទះបាន" រាងក្រាស់ដៃមាំ លើកទម្លាក់ឯកសារលើកតុករាងតូចមាត់ហើបបញ្ចាអោយធ្វើ បើធ្វើមិនហើយមិនអោយទៅផ្ទះ...
"លោក នាយកធ្វើបាបខ្ញុំពេកហើយ ខ្ញុំទើបតែចូលធ្វើកាថ្ងៃដំបូងមិចនិងអាចធ្វើវាអស់ក្នុងពេលមួយថ្ងៃ"រាងតូច ងើបឈរអស់កម្ពស់ មាត់ហើបស្រែកតរវាជាមួយនិងចៅហ្វាយនាយ នេះដូចជាធ្វើបាបគេអោយច្បាស់តែម្ដង...
ធ្វើឬអត់...
ធ្វើតាតែវាច្រើនពេកខ្ញុំធ្វើមិនអស់ទេ....រាងតូច ដាក់គូទអង្គុយចុះវិញ ទឹកមុខឡើងស្អុយពែធ្វើទៅមិនយល់កន្លែងណាស់អាចសួរខ្ញុំបាន.....
(មកធ្វើជំនួយការ មិនមែនលេខាទេហឹកៗ ចងទៅផ្ទះវិញ)ក្នុងចិត្តរាងតូច
YOU ARE READING
ជំនួយការស្នេហ៍
Romantizmខ្ញុំជួយលោកចៅហ្វាយចុះ..... ឯងជួយយើងដោយរបៀបណា..... នេះកុំថាណា.... បាទ និងហើយ.... រឿងរ៉ាវនិងទៅជាយ៉ាងណាពេលដែលរាងតូចរបស់យើងបន្លំធ្វើជាសង្សាស្រីរបស់ចៅហ្វាយនាយរបស់ខ្លួន តែ ខ្ញុំមិនបានស្រលាញ់ហូប៊ីទេ... ខ្ញុំសូមទោសដែលគិតថាលោកស្រលាញ់ខ្ញុំ នេះជាពាក្យលាឈប់ធ្វ...