11

70 17 6
                                    

"အဆင်ပြေရဲ့လား....."
"ကျမတို့ရောက်တော့မှာပါ အဲ့တာကြောင့် လမ်းမလျှောက်ပါနဲ့လို့ဆိုယွန်းပြောသားပဲ"

"နီးတာပဲကိုး အခုတောင်ကျော်သွားပီ မကြာခင်ဆရာရဲ့ အိမ်တော်ကိုရောက်တော့မယ် ငါတို့ဆိုယွန်းဟိုရောက်ရင်ဆရာကိုနှုတ်ဆက်လိုက်အုန်း...."

"သခင်ကြီးပင်ပန်းသွားပါပီလား".

" မပင်ပန်းလှပါဘူး သေချာတာကတော့အရင်တုန်းကလောက် လမ်းလျှောက်လို့မကောင်းတော့ပါဘူး ဟားဟား.."ရီရီမောမောနဲ့ပဲစကားစဖစ်ကြမိသည်။
"ဆရာ ကျန်းမာပါရဲ့လားဆိုယွန်းတို့မတွေ့တာကြာရော"

"ဒီကောင်မလေးဆိုယွန်းဘယ်ချိန်ထဲက ဒီလောက်တောင်ထွားလာရလည်း မတွေ့တာလည်းကြာလှပီကို"

"ကျမတို့အရင်ကလိုတခွက်လောက် သောက်ကြတာပေါ့ သွားယူပေးပါမယ်အဖေ ရော တခွက်နော်္..."

"သတိထားယူအုန်း ဆိုယွန်း ဒီကောင်မလေးဘယ်ချိန်ထဲကသောက်ချင်နေလဲမသိပါဘူး"

အဟမ်းဟမ်း
"omm ဒိုဟွန်းoppa မလား"ahhပိန်သွားတယ်ငါတို့အကိုကြီး
"ဒီကောင်မလေး လူကိုစတွေ့ကတည်းက ဘယ်ကနေစပြောနေ ့"
"တကယ်မဟုတ်လို့လား ကျမ သတိရနေတာ အကိုတို့ကို"
"ဒါနဲ့အခု ဘာလာလုပ်တာလဲ"

"ahhမေ့နေတာစကားကောင်းနေတာနဲ့ ဆရာတို့အတွက်သေရည်လာယူတာ ဒါနဲ့ အိုးကရော အရင်တိုင်းပဲမလားကျမသိတဲ့နေရာလေ"
"ဒါပေါ့ဒါပေါ့ငါတို့ဆိုယွန်းသိတဲ့နေရာပဲ သွားယူလိုက်"

"ဒိုဟွန်းအကိုကြီး ကျမ သွားပေးပီးတခွက်နှစ်ခွက်လောက်တူတူသောက်လိုက်အုန်းမယ်ပီးရင် ပြန်လာခဲ့မယ် "

"လျှောက်ပြောနေပီးရင်မူးပီး ပြန်လာမှာမဟုတ်ပဲနဲ့ ကြည့်သောက်အုန်း ငါတို့ဆိုယွန်း"
"သင်တန်းကျောင်းမှာမိန်းကလေးဆိုလို့ဆိုယွန်းတယောက်တည်းရှိတာအကုန်လုံးကယောကျာ်လေးတွေကြီး အကုန်လုံးကညီမလေးလိုချစ်ကြသည်"

"ဆရာသင်တန်းကတော့နာမည်ကြီးလှသည်"

"သူသိရင်ငြင်းလောက် မလားပဲ ကျတော်တိူ့သေချာနားချမှဖစ်မယ်ထင်တယ် ဆရာ"
"ဆိုယွန်းသိရင်လက်ခံမယ်လို့သခင်ကြီးထင်လား"
"ဒါကတော့ဆရာက အတွေးအခေါ်လည်းမြင့်မလားလှတာမလို့ကျတော်လာတိုင်ပင်ရတာပါ"
"ဘာလို့ ငါ့ကိုလပ်ထပ်ပေးခြင်ရတာလဲ "

~MY LOVE HEART IS YOU~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora