Unicode
အခန်းထဲမှာ စောင့်ကြည့်နေတ့ဲ မျက်လုံးပေါင်းသောင်းခြောက်ထောင်ရှိတာမို့ မောင်န့ဲ စကားမပြောရတာကြာလှပေါ့ အင်း....၁လ ရှိပြီ မောင့်ကို ကျောင်းဆင်းတ့ဲချိန်တွေမှာ စောင့်နေပေမ့ဲ မောင့် ဖေဖေက အရင်စောပြီးလာကြိုနေတာမို့ ကြည့်ရုံသာကြည့်ရသည်....
အင်း ခု မောင်န့ဲငါ က " မြင်သာမြင် မကြင်ရ " ဆိူသလိုဘဲ...ဟူး...ဒါပေမ့ဲလဲ မောင့်မျက်ဝန်းတွေထဲမှာငါ့က်ို ချစ်တယ်လို့ခံစားနေရတုန်းမို့ ငါမကြောက်ဘူး....
အခုဆို မောင်န့ဲငါက အတူမထိုင်ရတော့ဘူး မောင့်ကို အလယ်ပို့လိုက်ကြပြီ....ခက်ခဲလိူက်တာမောင်ရယ်...
ဘာလိုလိုန့ဲ စာမေးပွဲကြီးတောင်ဖြေရတော့မယ် ဘယ်လောက်မှ မလိုတော့ဘူး ဒီလ ဒီဇင်ဘာ ၂၆ ရက်နေ့ဟာ မောင့်မွေ့နေ့...ငါလေ မောင့် မွေးနေ့မှာငါန့ဲ အတူ ရှိစေချင်လိုက်တာမောင်ရယ်....ငါမောင့်ကိုဆုတောင်းပေးချင်တယ်...." ငသော်..နင်သတင်းကြားပြီးပြီလား "
" ဘာလဲ ယွန်းရယ် ဘာသတင်းမိူ့လဲ "
" ဟိုလေ ဆရာမ ဒေါ်ရီရီစိုး နင့်မကောင်းကြောင်းတွေကို အကုန်လိုက်ဖြန့်ထားတယ် "
" ဘယ္လို....ငါ့မကောင်းကြောင်း ဘာတွေလဲဟမ် "
" ဟိုလေ...နင်ဘာမဖြစ်န့ဲနော် နင်ကအ့ဲလ်ိုလူမျိုးမဟုတ်တာအားလုံးသိနေတာဘဲကို "
" အင်းပါ ယွန်းရ့ဲ ငါ့ကိုပြောပြပါ "
" နင်ကသူ့သားကို စမြူ ဆွယ်တာတ့ဲ နင့်ရပ်ကွက်မှာလဲ အ့ဲလိုဘဲတ့ဲ သူက နင်န့ဲ တရပ်ကွက်ထဲမို့သ်ိတယ်တ့ဲလေ နင်က အပျက်ကောင်သာသာဘဲတ့ဲ "
" အော်..."
ခန့်သော် အော် တစ်လုံးသာရေရွတ်လိုက်မိသည်...သူကျောင်းဆင်းတော့မုန့်ဆိုင်သွားတာ ၇တန်းအဆောင်က ဆရာမ တွေ ရော ကျောင်းသားတွေပါ ဝိုင်းကြည့်နေကြသည်..သူခန့်မှန်းပြီးသားပါအမှန်တော့ဒီလိုကြည့်ခံရမယ်ဆိုတာ...ဒါပေမ့ဲ ဒီလောက်ထိ နေရခက်မယ်လို့ သူမထင်ခ့ဲတာအမှန်ပင်။အားလူံးက သူ့ကို ရွံစရာကောင်းလိုက်တာဆိုပြီး ကြည့်နေလိုက်ကြတာ.." ဟ့ဲဟိုမှာအ့ဲအကိုပေါ့ ဆရာမ ပြောတ့ဲသူလေ ရုပ်လေးန့ဲမှမလိုက်နော်...အေးပေါ့လေ ဒီရုပ်လေးရှိလို့လဲ အ့ဲလို လုပ်လို့ရတာပေါ့အဟက် "
YOU ARE READING
တစ္ခါကအခ်စ္ဦး
Randomခန္႔ေသာ္: ေမာင္ ငါမင္းကိုအခ်စ္ဆံုးဘဲ ငါမင္းအျပင္ေနာက္ထပ္ခ်စ္ႏိုင္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူးမင္းသိလား ခန္႔ဦးေမာင္: အခ်စ္ရယ္ ကတိမတည္တ့ဲ ေမာင့္ကို မင္းေလးမုန္းလိုက္စမ္းပါ ေမာင္က မင္းန႔ဲမတန္ဘူးရယ္ ေနာက္ဘဝမွဘဲ ေမာင္မင္းဆီ အေႂကြးေတြလာဆပ္ပါ့မယ္..