3

14 4 1
                                    

Artık 7

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık 7.sınıfa gidiyordum ve mahalle kollayıcısıydım. Her gün giydiğim pembe adidas eşortman larım, terliklerim, şapkam ve tesbihimle en mükemmel olan bendim.

Ara sokağa girdiğimde 5 tane 1.60-1.70 boylarında olan
Çocuklar vardı huhuğ bunlardan güzel para çıkardı.
Yanlarına gittim tesbihimi sallayarak "500 ver ordan" dedim. Çocuklar bana maymun görmüş gibi baktılar.
Daha yülsek sesle "olum versene 500, çağırırım tüm ekibi mal gibi kalırsınız haa" saf gibi bakan çocuk cüzdanını çıkardı ve ordan 500 dolar çıkardı. Kafamı iki yana salladım. Çocuk 1 tane daha 500 dolar çıkardı.

Bu mal anlamıyordu ekip de gelsin baklım ne yapıyorlar.

Maymun sesi çıkardım. Ekiple anlaşma şeklimiz buydu. Hemen toplaşmaya  başladılar. Bu sefer hepsi korkmuştu. Hepsi cüzdanınlarından 500 dolar çıkardı. Ulan bunlarda türk lirası olan 50 kuruş yokmu. Tam bizim ekip 500 500 demeye başalaacakları sırada  onalrı durdurdum.

Abilere yaklaştım ama onlar geriye gittiler.
Bende uzaktan konuşmalıydım"sizde 50 kuruş hiç yokmu da dolar veriyonuz."
Saf çocuk hemen konuştu" bak biz size daha çok para veriyoz hem dolar oldu 17 zengin olursunuz. "güldüm, anırarak güldüm, artık yerlerde yatıyordum" kardeş bu işin zevkide amacıda 50 kuruşta zam olmaz analdın? "dediğimde" neyse biz artık gitsek olurmu cüzdanda sadece dolar var ve kız arkadaşlarımız geç kaldığımızda bizlere trip atıyor" dediğinde trip ne alaka işi çıkmıştır geç gitmiştir ne olcak sanki. Çocuklara son kez göz atarken siyah saçlı olan dikkatimi çekti yakışıklı çocuktu. Hepsinin önce ismini öğrendim sonra gönderdim.

O siyah kafa benim olcaktı ama onun tipi kesinlikle daha güzwl kızlardır. Bu yüzden artık kekoluğa elveda dememnin vakti gelmişti neredeyse 2 yıldır kekoydum. Ekibin başına ise en başından beri yanımda olan ayşeye verdim. Çok üzücüydü....

ULAN YENİ GELDİ AKLIMA  İSMİ YOK BUNUN. OZAMAN İSMİİ SAFİNAZ :D

küçük velet  büyüyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin