Neredeyse 5 yıldır memetimle sevgiliydik - kaça gidiyolar lan bunlar 7. Sınıfken sev oldular +5 yıl he lise sona giidyolar. -
Ve bu zamana kadar bişey öğrendim hani şu 5.sınıfa giderken bir gün pazara gitmiş eve gelirkene beni videoya çeken aliler vardıya memet ordaki sıfad-ü eşgaline uçan tekme attığım çocukmuş meğer ama bunu memet bilmiyo bilse beni bırakır.
Çok mutluyum bugün çünkü yüzük alcaz çünkü 1 hafta sonra sözümüz vardı.. Evet bu arada 5 yıldır memetin bana aldığı crop ve şortu giyiyordum.
Bu beş yıl içerisinde sigaraya da başlamıştım.
Neden diye sormayın.. Ya da sorun çünkü yazacak bişey gelmedi aklıma onu anlatıyım. Sordunuz var sayıyorum ve anlatıyorum memetim sigara içiyormuş bende bu yüzden hep sigara dumanına maruz kalıyordum. Aynı şeye varacağını düşümdüğüm için sigaraya başladım.Yani sigara içmek ve dumanına maruz kalmak bence aynı yola varıyo.
Bir kuyumcuya girdik orda memet alyans seçerken bende kendime tektaş bakıyordum. Bakarken hemen önümde duran bir 50 kuruş gördüm ve kekoluktan kalma alışkanlıkla onu gizlice çantama attım. Ehe. Bi tane taktaş gördüm ama ona tektaş denirmi bilmem kaldırım taşı kadar vardı taşı ben bunu istiyordum kaynanama hava atardım oda ortadan ikiye çatlardı. Ben seçince memetimde seçmiş olduğunu fark ettim ince ve zarif bi alyansdı beğendim. Takınjn her türlüsüne varım..