სომინი:ჯანდაბა დრო ასე ნელა რატომ გადის.
ჯიმინი:დაწყნარდი , ყველაფერი კარგად იქნება.
სომინი:ჯონქუქ ადექი.
ჯონქუქი:ხელი გამიშვი
ჯიმინი:ძმაო ასე არ შეიძლება , ცუდად გახდები.დრო იწელება , ექიმი ჯერ კიდევ არ გასულა. არავინ იცის ახლა შიგნით რა ხდება , ჯონქუქი საშინელ მფგომარეობაშია. ერთ ადგილს მიაშტერდა , არაფერი არ ესმის და ვერავის ხედავს , მხოლოდ და მხოლოდ ჯიაზე ფიქრობს...როგორც იქნა ექიმი გამოდის . ირგვლივ სომინი , ჯონქუქი და ჯიმინი ეხვევიან.
ექიმი:დაწყნარდით. ქალბატონ ჯიას გული გაუჩერდა მაგრამ ჩვენ მისი გადარჩენა მოვახერხეთ. ახლა სძინავს , ყველაფერი კარგად იქნება . მაგრამ ერთი პრობლემა არის ოპერაციია სჭირდება.
სომინი:რაც საჭიროა გააკეთეთ
ექიმი:სამწუხაროდ ამას ვერ ვიზამთ ქალბატონი ჯიას თანხმობა გვჭირდება , მხოლოდ მაშინ შევძლებთ ოპერაციის გაკეთებას.
ჯონქუქი:მისი ნახვა მინდა
ექიმი:ახლა არ შეიძლება
ჯონქუქი:მხოლოდ 5 წუთით გთხოვთ.
ჯიმინი:გთხოვთ შეუშვით.
ექიმი:კარგი. მხოლოდ 5 წუთი , ექთანს გაყევით ხალათს მოგცემენ.ჯონქუქი ჯიასთან ახლოს მიდის , სკამზე ჯდება და ხელს ჰკიდებს.
ჯონქუქი:ასე რატომ ხდება. ვერ ვეგუები იმ ფაქტს რომ შენ ახლა აქ წევხარ და .... აჰ ჯანდაბაა. ჯია მიყვარხარ. იმედი მაქვა ამას მალე პირდაპირ გეტყვი სადმე წყნარ ადგილას .
ექთანი:ბატონო , გთხოვთ გაბრძანდით.
ჯონქუქი:ერთი წუთით.ჯიას შუბლზე კოცნის და რეანიმაციიდან ნელი ნაბიჯებით გადის.
2 კვირის შემდეგ.
2 კვირა გავიდა , დღეს ჯიას საავადყოფოდან გაწერის დღე იყო. ჯიამ არ იცოდა ის ამბავი რომ თავში კიბო აქვს , ამის თქმა ყველას გაუჭირდება მაგრამ იძულებულები არიან რომ უთხრან , რადგან ოპერიაციის გაკეთება აუცილებელია მაგრამ თან სარისკოა.
სომინი:ჯიაა მოვედი.აჰჰ როგორ მომენატრე. თავს როგორ გრძნობ
ჯია:კარგად ვარ , უბრალოდ რაც მალე წავალ აქედან უფრო კარგად ვიქნები.
სომინი:ხო მალე წავალთ. უბრალოდ ექიმს წამლების სიას გამოვართმევ და ახლავე დავბრუნდები.
ჯია:კარგი , მალე.ჯონქუქი:სომინ.
სომინი:ჯონქუქ შენც მოხვედი
ჯონქუქი:როგორ არის
სომინი:კარგად არის. ახლა ექიმთან უნდა მივიდა რომ წამლების სია გამოვართვა
ჯონქუქი:დამელოდე მეც წამოვალ.ექიმთან
ექიმი:მობრძანდით.
სომინი:გამარჯობათ.
ექიმი:აი ეს გამომართვით.და კიდევ ხო , რაც შეიძლება მალე უნდა გაიგოს რომ კიბო აქვს . ოპერიაცია აუცილებელი არის.და იმასაც გეტყვით რომ სარისკოა მაგრამ გადარჩენის შანსი მეტია.ჯობია რომ უთხრათ , თქვენ ხომ მისი შეყვარებული ხართ.
ჯონქუქი:არა მე...
ექიმი:უთხარით... ახლა დაგემშვიდობებით . და აუცილებლად დაგიკავშირდებით.
სომინი:ნახვამდის...ჯონქუქ რა ვქნათ , როგორ ვუთხრათ.ჯანდაბა ძალიან ძნელია ამის გაკეთება.
ჯონქუქი:როგორმე ვეტყვით. ჯიმინი დაბალა არის მანქანა მოიყვანა შენ ჩადი ჯიას მე ჩამოვიყვან .
სომინი:კარგი.ჯონქუქი:ჯიაა. გამარჯობა , როგორ ხარ . თავს როგორ გრძნობ
ჯია:ჯონქუქ , შენ აქ რაგინდა.
ჯონქუქი:სომინი და ჯიმინი დაბალა არიან და გველოდებიან , სახლში წაგიყვანთ.თუ მზად ხარ წავიდეთ.
ჯია:კარგი.ჯიას pov :
კარები იხსება , ვიფიქრე სომინი მოვიდა. მივიხედე და ჩემს წინ ჯონქუქი დგას სიმართლე გითხრათ ახლა მისი დანახვა ძალიან გამიხარდა. და მართლა ძალიან მინდოდა რომ მენახა.მისი დანახვისას ჩემთვის გონებაში ვთქვი ,,ყველაფერი მახსოვს"......