თავი 14

119 6 0
                                    

  ჯიას  pov:

ყავას ვეკეთებ , დახლთან ვდგავარ ჩაფიქრებული. როგორ ვკითხო , აჰჰ არა სირცხვილია არადა ძალიან მეცნობა . იქნებ პირბადეს რომ მოიხსნის მაშინ ვიცნო.ამასბაში ყველაფერი დავსვარე აჰჰჰ ჯანდაბა. რამოდენიმე წუთი დამჭირდა რომ დამესუფთავებინა შეკვეთა ავიღე და იმ ბიჭს მივუტანე.

ჯია:ინებეთ

ჯონქუქი:მადლობა

ჯია:კიდევ რამეს ხომ არ შეუკვეთავთ 

ჯონქუქი:არა მადლობა.

   ჯონქუქი დაფიქრდა რომ თუ პირბადეს მოიხსნიდა ჯია იცნობდა , აუცილებლად მივიდოდა და კითხვებს დაუსვამდა . ეს კი ჯონქუქს არ უნდოდა , ფეხზე ადგა ფული გადაიხადა და კაფიდან გავიდა.


ჯონქუქი:კარგია რომ დავინახე , მთავარია კარგად არის.

   პარკში წავიდა სასეირნოდ , ყურსასენები გაიკეთა  და იქვე სკამზე ჩამოჯდა. ეღიმებოდა მაგრამ თვითონაც ვერ ხვდებოდა რაზე . რაც არ უნდა იყო ეს სიტვაცია სასაცილო იყო. გამვლელი ხალხი  , ყველა ჯონქუქს უყურება . ზოგი ამბობდა: '' გიჟი არის ყურადღება არ მიაქციო წამოდი.,,  ''შეხედე რა სიმპატიურია  და რასაყვარლად იცინის,,  ''ასე ძალიან რა უხარია , ძალიან ბედნიერი ჩანს,, . ჯონქუქი გიჟი არ არის , ის ბედნიერია იმიტომ რომ ჯია გაიცნო . როდესაც პირველად კაფეში შევიდა და ჯია დაინახა რაღაც დაემართა , ასე ვთქვათ მის მუცელში და არამარტო მუცელში პეპლები აფუსფუსდნენ , სწორედ ამდღიდან ჯონქუქი შეიცვალა. ამ კაფეში დაიწყო ჯონქუქის ახალი ისტორია.

   12:30

ჯონქუქი ისევ  იმ სკამზე იჯდა , ვეღარ ითმენდა .ღამე იყო და ჯიაზე ნერვიულობდა რადგან ღამე კაფეში მარტო იყო , ადგა და კაფეში წვიდა.


ჯია:სომინ რას შვები

სომინი:არაფერს სახლში ვარ შენ?

ჯია:არაფერს , კლიენტები არ არიან და ვისვენებ . ძალიან მეძინება

სომინი:ცოტახნით დაიძინე 

ჯია:არა. კარგი ახლა უნდა წავიდე კლიენტი მოვიდა

სომინი:კარგი , დამირეკე თუ რამე დაგჭირდება 

ჯია:კარგი.მობრძანდით 

 კაფეში შედის , მაღალი  სულ შავებში ჩაცმული ბიჭი . საეჭვოდ გამოიყურებოდა


ჯია:რას ინებებთ?

 ხმას არ იღებს 

ჯია:ბატონო რას ინებებთ?...

 უცბად ჯია ყვირილს იწყებს და დაბლა ეცემა....


24/7💕Where stories live. Discover now