Third person Pov
Ss: Hari ni hari Yang mulia. I tadi bangun dari tido Lepas Tu nampak Toby and meow meow peluk peluk. So I assume something good will happened today 😍🤞🤞 Yang penting, I berbual sorang².
Syed bagun dari katil, mainan² Yang dia pakai semalam malam is all over the bed (💀). Syed senyum macam takde masalah Dalam hidup
Ss: Nak kene siap² untuk pergi kerje
Syed pun boughel boughel dan masuk Dalam toilet.
(Tak payah nak sibuk apa yang dia Dalam toilet Tu)
Kj pov
Rosmah: Hii Babyy 🥺🥺🥺Rosmah Cuba nak cium pipi i EEEE GELI.
Kj: Apa you buat ni...
I tolak rambut Rosmah membuat Rosmah jatuh katak. Ada mungkin Yang tertanya-tanya kenape Rosmah Ada kat rumah I. Sebenarnya, I pikat Rosmah sebab NAK sakit Kan hati Najib. That ex-convict 😔🙄🙄🙄
I benci tengok muka dia sebenarnya, tapi Tu lah nak buat macam mana Kan? I tengok Rosmah Yang masih terduduk. Ee dia ni... Macam nak pijak je.
Kj: You balik lah you... Nanti orang tengok Kita berdua-dua je tak Manis lah...
Rosmah: Lah tibe, abeh semalam apa Yang you buat dekat I Manis lah?
Rosmah Jeling I. Ye tak ye jugak eh apa Yang dia cakap. Ee ingatkan rambut je besar, mulut pun Sama (HAHAHAH sorry it sounded dirty 😭💀)
Kj: I call Kan foodpondan okay?Biar je Dorang hantar you balik, You siap².
Rosmah: Lah Foodpondan untuk apa???
Kj:Alah pandai ² lah dorang sumbat you dalam bag tu. Asalkan sampai kat rumah dengan selamat Kan? Dah² cepat, I nak siap pergi kerje ni.
Rosmah pun berdiri. Baru perasan dia Masih boughel 😔🤯🤯🤰🤰🤰Macam mana lah Malam tu Aku selere...
_________________________________________
A/n
I will continue tomorrow. It's a little update for today and I will continue tomorrow because I'm sooo tired today 😭😭 I sebenarnya baru habis kemas rumah.Anyways, I hope you guys enjoyed this sinful book ♥️
~Yanyan🤰
YOU ARE READING
Abah Kau (Ss X Kj)
FanficThis is a Ss X kj fanfic, it's not a serious fic because itu masalah Aku.