"Jamesi, mohl bych s vámi na chvíli hovořit?" zeptal se Albus poté, co vyzkoušel Harryho jako každý týden."Jistě mohli bychom jít do salónku," přikývl James a v duchu si říkal, co jen mu může Brumbál chtít.
Zavedl starce do malého útulného pokoje, kde uprostřed stály dvě křesílka a kulatý stoleček. Albus hned vykouzlil odkudsi čaj a sušenky.
"Omlouvám se že jsem nepočkal, abyste mi mohl něco nabídnout, ale mám tento čaj rád," vysvětlil Albus a James jen pokrčil rameny.
Společně se napili černého čaje a pak stařec upřel na Jamese své modré oči.
"Důvod proč jsem vámi chtěl mluvit je ten, že mi dělá starost situace kolem Harryho," začal na úvod Albus. James se zamračil, nechápal kam tím míří.
"Co tím myslíte?" zeptal se.
"Abych byl přesnější, jde spíše o situaci mezi vámi a Severusem," uchechtl se Albus, když James zprudka vydechl."A co je s tím umaštěným parchantem tentokrát?" vyštěkl James.
"Prosím, alespoň přede mnou byste se mohl pokusit mu nenadávat. Přesně o toto jde. Vztahy mezi vámi jsou až příliš nenávistné. Což neprospívá ani Harrymu a rozhodně ne jeho dítěti."
"Já se snažím," řekl James.
"Zřejmě ne dost," namítl Albus.
"Nejraději bych ho vlastníma rukama uškrtil," vylítlo z Jamesových úst.
Do háje to jsem ani říct nechtěl... že on mi ten starej lišák podstrčil lektvar, abych mluvil pravdu.
"A o tom mluvím, vy v sobě dusíte hněv a jednoho dne to vybuchne. Nechtěl bych být nablízku. Severus dělá to samé. A to není dobře. Vy dva byste měli začít navštěvovat nějakého psycholéčitele."
"Že do blázince patří Srabus to vím už dávno, ale proč tam cpete i mě?" štěkl po něm James.
" JAMESI! Tento psycholéčitel se specializuje na páry a rodinné vztahy," umirňoval ho Albus.
"Copak my dva jsme nějaký pár?" odfrkl si James.
"Brzy budete rodina, vždyť to dítě vás spojí navždycky, to s neuvědomujete?" sdělil mu stařec očividnou pravdu.
"Merline, to mi ani nedošlo, do konce života se toho chlapa nezbavím. To asi skončím opravdu v tom blázinci," povzdechl si James.
"Uklidněte se Jamesi. Psycholéčitel je jen prostředník k tomu, abyste si uvědomili, že v těchto chvílích musíte být Harrymu oporou a ne přítěží."
"Ale já se opravdu snažím, to že jsem ho ještě nezabil je toho důkazem. Kdykoli ho vidím, mám strašnou chuť vytáhnout hůlku a poslat na něj nepromíjitelnou," brblal James.
Nenávidím toho zatracenýho čaroděje! Grr už aby to Veritasérum vyprchalo.
Albus ho zpražil pohledem.
"Člověk by řekl, že po těch letech se dokážete od své nenávisti odprosit," povzdechl si Brumbál."To dřív budou pršet galeony, než se já se Srabusem usmířím," zavrčel James.
"Ale do té poradny půjdete. Zamluvil jsem vám schůzku na zítra kolem páté odpoledne," řekl stařec a na stůl mu položil vizitku s adresou.
"Proč do toho zatraceně strkáte svůj nos?" vybuchl James.
"Záleží mi na vás a na Harrym. A Lily také nemůže zvládat všechno," odpověděl Albus a pomalu se zvedal k odchodu.
ČTEŠ
N vs Z - Zpět v čase
FanfictionPovídka byla napsána v roce 2015, pod mou jinou přezdívkou. Páry: HP/SS, RL/SB, RW/HG Varování: sex, 18+, mpreg Poznámka: alternativní realita, Voldemort nikdy neexistoval. Smrtijedi neměli vůdce, ale škodili světí i tak. Snape nesnáší Harryho kvůl...