0.4

1.6K 242 120
                                    

Han Jisung oturduğu salıncakta sıkılarak ayaklarını salladı. Tam iki saat on yedi dakikadır parkta arkadaşını bekliyordu. Artık yerdeki çakılların kimyasal yapılarını düşünmeye başlamıştı ki arkadan birisi ona seslendi.

"Yah Han Jisung!"

Jisung bıkkın gözlerle gelen sarışına baktı.

"Neden bu kadar uzun sürdü acaba. Tam iki saattir bekliyorum Hyunjin."

Hyunjin yanındaki salıncağa oturarak önüne düşen saçlarını geriye attı. "Hazırlanıyordum."

Aslında Jisung'a 'Çıkıyorum' yazdıktan bir saat sonra hazırlanmaya başlamış, hazırlandıktan sonra bir sürü fotoğraf çekinip Instagram ve sevgilisi Jeongin'e atmış, salına salına gelmişti.

Tabii bu ayrıntıları Jisung'un bilmesine gerek yoktu.

Jisung neşeyle Hyunjin'e baktı. "Sonunda ona mesaj attım."

"Ne?" Hyunjin göz devirdi. "Senden daha çok nefret etsin diye mi?"

Jisung kalbinde bir şeylerin kırıldığı hissiyle "Neden öyle diyorsun ki..." dedi. "Benden nefret ediyor falan değil."

Hyunjin sinirle Jisung'un kafasına vurdu.

"Nefret ediyor. Ve sen saf gibi ona yazıyorsun. Bu işin sonucunda sen üzüleceksin Han Jisung."

Jisung üfleyerek kalkıp evine adımlamaya başladı. Arkasından arkadaşı şaşkınlıkla seyrediyordu. "Nereye?"

Jisung yarım bir gülüş attı. "Odamda senin deyişinle kendimi üzmeye, bana göre kalbimi eşine kavuşturmaya gidiyorum."

*****

Jisung: 'cause all these empty faces (çünkü bütün bu boş yüzler)

Jisung: they got nothing on yours (seninkinin yanında değersizler.)

Jisung: and all the brightest places (ve bütün aydınlık yerler)

Jisung: turn dark when you are gone (sen gittiğinde karanlığa bürünüyor.)

Jisung: you got that hometown smile (o tanıdık gülümsemen var.)

Jisung: got that look in your eyes (gözlerinde o bakış var.)

Jisung: that says oh, every thing will one day be alright (diyor ki, bir gün her şey güzel olacak.)

Jisung: you got that hometown smile (o tanıdık gülümsemen var.)

Jisung: you got that look in your eyes (gözlerinde o bakış var.)

Jisung: and i'll do anything just to keep you by my side (ve sadece seni yanımda tutmak için elimden geleni yapacağım.)

(Görüldü. 19.27)

Minho: ysh... (yah...) /silindi/ (01.43)

Minho: jidung aj... (jisung ah...) /silindi/

Minho: şsrkıuı dwvam ettşrmek idtiyotum sma... (şarkıyı devam ettirmek istiyorum ama...) /silindi/

Minho: bwn oblar komuşsun, swn gütüktünün ritmiain dşywmem şsrkodaki gini... (ben onlar konuşsun, sen gürültünün ritmisin diyemem şarkıdaki gibi...) /silindi/

Minho: bwnin de tek iftiyscım swnsin ve dşğer yğzler çpk bpş gwliypr ams... (benim de tek ihtiyacım sensin ve diğer yüzler çok boş geliyor ama...) /silindi/

Minho: bwn sans gwlemen... (ben sana gelemem...) /silindi/

Minho: lptfwn... nw olurds olsun... (lütfen... ne olursa olsun...) /silindi/

Minho: swn bsna gwlmeye vw papatua vwrmeye dwvam et... (sen bana gelmeye ve papatya vermeye devam et...) /silindi/

Minho: by arads geöen vwrdiklerini armadım... yatapımım bsşında asukı dyruyotlar... (bu arada geçen verdiklerini atmadım... yatağımın başında asılı duruyorlar...) /silindi/

daisies | minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin