Hayat çok ince ve kırılgan

283 13 0
                                    

Devamı

Return to the future

Bora: Evet hatırlıyorum..

Ada: Aslı demiştin ama hikayeni tam anlatmamışdın..

Bora: Tamam Ada anlatıcam önce rica etsem bir bardak su veriri misin?

Ada: Tamam

Ada mutfağa gidip Bora için bir bardak su getirir.

Ada: Buyur Bora.. Anlatsana..

Boradan

Tuna Görgün - Baht oyunun senaryosunu yazan Aslıyı Açıklamış twitt

👇👆

Aslı, Mina'nın çok yakın arkadaşı. Zaten Bora ile de öyle tanışıyorlar. Bora Aslı ile evlenmeye karar veriyor. O sırada Mina Aslı'nın başka biriyle olduğunu öğreniyor. Aslı'nın geçmişinden gelen bir adam bu... Aslı bu adamla görüştüğünü Bora'dan saklamış.

Mina bu olayı öğreniyor ve Bora'ya açıklıyor. Bora Aslı'yla hesaplaşmak için yola çıkıyor. Mina ve kocası olası bir trajediyi önlemek için yola çıkıyorlar. Fakat yolda trafik kazası geçirip ölüyorlar. Bora'nın Aslı'ya olan büyük aşkı, bir anlamda Elif'in anne ve babasının ölümüne neden oluyor. Aslı sonradan kendisini aklamaya çalışıyor. Ama Bora Aslı'yı asla affetmiyor. Aşkın olmadığı, olsa bile felakete yol açacağı fikri de buradan doğuyor.

Ada: ( ağlamaklı şekilde ) Bora tamam üzülme Mina yani ablan seni izliyor. Bora sen böyle yapıyorsan Elif bunu duyarsa kendini öldürür diyorum. Neyse Bora artık keç oldu git evine lütfen sakın karşıma çıkma!

Bora: Ada lütfen beni dinle lütfen

Ada: Bora hadi dedim git.

Bora: Ada ben sana gerçekleri söyleyip beni affediceğini sandım.. Ama yanılmışım..

Ada: Bora kolay mı zannerdiyorsun affetmek ha..

Bora: Ben seni affettim Ada.. ben affettim seni..

Ada: 2 yıl keçti sonra affettin ama Bora.. Benim açıklama yapmama izin bile vermedin..

20/12/2021                                                                            Devam edecek

Baht Oyunu 2.sezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin