İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmmem..!

326 16 1
                                    

Ada: 2 yıl sonra affettin ama Bora.. benim açıklama yapmama bile izin vermedin..

Bora: ...

Ada: Noldu neden sustun.. çünkü doğru söylüyorum.

Bora: Ada ben kavgadan 6 ay sonra eve geldim ama sen yoktun..

Ada: Söylemiştm sana "geç kaldın Bora" diye hatırlıyomusun ??

Bora: Lütfen affet beni sensiz yapamam.. Ben-

Ada: Sen bencilin tekisin kendinden başka kimseyi önemsemiyorsun..

Bora: Ada... Bana gerçekleri neden en başta söylemedin..

Ada: İzin verdiler mi ki ben sana söylemedim haa ben şirkete ilk girdiğimde söylemek istedim hep engellediniz beni ya siz ya Tuğçe hanım ha anneniz..

Bora: Gene mi siz... Ben mi engellemişim..

Ada: Evet siz Bora bey ben bundan sonra size sen diyeceğimi düşünmüyorum.. Ben hep size siz dedim.. Alıştım.. Sen dediğinde garip oluyorumm.. Anlayın ama sizde anlama dinleme duygusu nerde.. Siz hep anlamadan dinlemeden yargılıyorsunuz.

Bora: Ben mi dinlemeden yargılıyorum..

Ada: Evet siz Bora bey.. her cevabımı soru yapıp bana karşı kullanmanız hiç hoş değil bir de siz yazarsınız koskoca BizdeBöyle.netin seosusunuz yani hiç yakışıyormu size başkalarının fikrini çalmak..

Bora: ( dalga geçer gibi gülümseyerek ) Sus Ada sus

Ada: Susmuyorum beni susturamazsını.. Sus demekle olmuyor.. Ha illa susturacaksanız tek bir yolu var evimden defolup gitmeniz..

Bora: Benim yöntemlerim var senin yöntemine gerek yok..

Ada: Ha ha çok komik.. tuttumuşsunuz gitmiyorum haa o zaman eyvallah çünkü ben gidiyorum Sizin gibi denyoyla bir dk bile kalamam bu evde..

Bora: Nereye saçmalama.. tama gidiyorum ben..

Ada: Gerek yok siz keyfinize bakın.. Rahat olun.. yemekte var dolapta televizyonda var açıp seyredersiniz.. 5 yıldızlı otel benim evim neyse bir daha görüşmemek üzre nefretle kalın.. Çünkü sizin ruhunuz hep kin, nefret, öfke.. Siz başka bir şey bilmezsiniz ne biliyordunuz oda uçup gitti havaya..

Bora: Hiç bir yere gitmiyorsun..

Ada: Gidiyorum..

Bora: Gitmiyorsun dedim..

Ada: Gidiyoru- ve onda Bora Adayı kendine doğru çekip öper.

Ada: Bora bey naptığınızı sanıyorsunuz siz..

Bora: Sevdiğim kadını öptüm. Burada şaşıracak bir şey yok..

ve onda Ada Boraya öyle bir tokat atar ki Bora o tokatla yere yığılıb kalır.. ( Yazar :ohh canıma deysin az bile yaptı dua et dövmedi)

Ada: Bir daha asla ama asla sakın karşıma çıkma Bora Doğrusöz.. Eğer çıkacak olursan başına geleceklerden ben sorumlu değilim!!  der ve oradan ayrılır

21.12.2021                                                                                                 Devam Edecek...

Baht Oyunu 2.sezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin