O'nun için yaşamak istiyorum..

282 15 0
                                    

Ada: Bir daha asla ama asla sakın karşıma çıkma Bora Doğrusöz.. Eğer çıkacak olursan başına geleceklerden ben sorumlu değilim!! der ve oradan ayrılır..

Bora: Ada ( karışık bir sesle ) ve Adanın ardınca koşar.. Ada tamam gitme ben sensiz yaşayamam.. Beni sensiz bırakma Ada.. Lütfen..

Ada: Ama sen beni bıraktın Bora.. Bıraktın..

Bora: Evet seni bırakmakla bir hata yaptım.. Farkındayım ve çok pişmanım Ada.. çok.. der ve Adaya sımsıkı sarılır..

Bora: Ada seni bir daha asla ve asla bırakmıyıcam.. Biliyorum beni affetmiyiceksin.. biliyorum ama sana sarılmama kokunu koklamama izin ver.. Nolur..

Ada: Evet affetmiyicem.. Ama bu seni hiç bir zaman affetmiyeceğim anlamına gelmez.. Ama sende beni anla affetmek kolay değil.. Biraz zamana ihtiyacım var.. Lütfen..

Bora: Tamam affetmeni bekliyicem.. Ama Ada sende yanında olmama izin ver.. Lütfen.. Sende beni anla.. Sensiz yapamıyorum.. İki yıl sensiz nasıl sensiz kaldım bilmiyorum.. Ama şunu biliyorum ki sensizlik çok zor Ada..

Ada: Bora.. Bende şunu biliyorum ki ben seni çok seviyorum..

Bora: Bende Ada... Bende seni çook seviyorum.. ve bir süre bir-birilerine sarılırlar..

Ada: Tamam o zaman Bora artık geç oldu.. Hadi git ebine bende gideyim evime uyumaya..

Bora: Ada hani demiştim " Sende yanında olmama izin ver"..

Ada: İzi verdim mi?.. Hayır vermedim e o zaman Yallah evine canım..

Bora: Öylemi Ada bak böyle yaparsan bende sana yapacağımı bilirim.. Anladın sen ne dediğimi..

Ada: Tamam tamam kalabilirsin.. Yeter ki, onu yapma..

Bora: Noldu korktun mu?..

Ada: Hayır ne korkucam be.. Çünki demin o şansını kaybettin ve tokadı yedin de ondan..

Bora: Ama o seni durdumak içindi Canım..

Ada: Ama durduramadın Canım..

Bora: Tamam durduramadım.. Belki am başka sefere artık napalım.. o anda Ada terliyini çıkarıp Boranın kafasına atar..

Ada: Şimdi ben o başka sefereyi beyninde patlatırım ona göre.. Ayağını denk al.. affedilme aşamasındasın o aşamayı aşma..

Bora: Ada şaka yaptım.. ya

Ada: Ha ha çok komikti.. bir daha şöyle şakalar yapma..

Bora: Tamam..

Ada: Hadi artık çok uzadı bu konu.. Gidiyorum..

Bora: Bende geliyorum..

Ada: Gelmiyorsun..

Bora: Geliyorum..

Ada: Boraa dedim..

Bora: Ada dedim..

Ada: Tama gel ama koltukta uyucan anlaştık mı..

Bora: Nerde istersen uyurum.. Yeter ki, sana yakın olayım..

Ada: Tamam cıvıma..

Bora: Adaa!!

Ada: Neyy..

Bora: Gidelim diyecektim ( nasılde hemen kedi oldu😂)

Ada: Tamam.. ve Borayla Ada eve geçerler..

Bora: Şurada mı uyucam?..

Ada: Evet.. Bende gideyim yorgan, yastık falan getireyim.. Eğer koltukta uyumazsan yer döşeyi yaparım..

Bora: Sağ ol sen getir ben yaparım..

Ada: Tamam..

Ada yorgan, yastık getirmeye gider ve dolabı açdığında eli yetişmez.. Sandelye bulup çıkar ama yine yetişmez..

Ada: Bora bir gelirmisin..

Bora: Noldu yine Ada..

Ada: Şey elim yetişmiyorda..

Bora: Tamam geldim..

Bora geldiğinde Ada yorganı almıştı ama dengesi kaybedip..

Ada: Aldım.. derken bir anda Boranın kucağına düşer..

Bora: Ada Dur derken Adayı yakalar..

Bora: Tamam yakaladım seni..

Ada: Yakaladıysan sağ ol bir zahmetde indiri ver..

Bora: Neden böyle daha iyi indirmiyorum..

Ada: İndir dedim Boraa..

Bora: İndirmiyorum dedim Adaa..

20/01/2022                                Kestikk🎬🎬..                       Devam Edecek..

Baht Oyunu 2.sezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin