Eksikliğe mi alışmışız mutsuluğa mı yoksa

334 20 0
                                    

Devamı..

Ada: Ben mi senin kalbini kırıyorumm?

Bora: Evet

Ada: ( Gülerek ) Ben boranın kalbini kırıyormuşum. Bora Doğrusöz çık git hayatımdan yoksa o hassas kalbin daha da kırılacak. Çık git hayatımdan istemiyorum seni. Bir daha sakın karşıma çıkma Bora!

Bora: Ada lütfen bak izin ver konuşayım lütfen.

Bora Ada ikna etmek için konuşuken Ada Boranın kucağına yığılıb kalmıştı.Bora Adanın bi anda bayılmasına anlam veremiyordu.

Bora: ( şoke olmuş ) Ada ada uyan lütfen uyan Ada uyan. Beni bırakıp nereye gidiyorsun. Hepsi benim suçum eğer seni bırakmasaydım bunların hiçbiri olmayacaktı

Ada yavaş-yavaş gözlerini açmıştı Boranın böyle dediğini duyunca söyledi.

Ada: Senin suçun yok Bora hepsi benim suçum. Bora Adanın uyandığını görür yavaşca incitmeden onun kalması için yardım eder.

Ada: Hepsi benim suçum Rüzgarı geri kazanmak için şirkete girmemeliydim. Seni tanımamalıydım. Biz bir-birimize aşık olmamalıydık.

Bora: Ada bana bak bana sen ne dediğini farkında mısın?!

Ada: Saçmalamıyorum. Gerçeyi söylediğim için inanmak istemiyorsun. Gerçekler kalbini acıtdığı için inanmak istemiyorsun Bora..

Bora: Ada böyle yapma ben bu dünyada bir tek seni seviyorum. ( Ağlayarak ) Senden önce ablam Minayı seviyordum onu kaybettim. Seni de onun gibi kaybetmek istemiyorum Ada..

Ada: Bora ağlama lütfen beni de üzüyorsun.

Bora: Tamam ağlamıyorum yeter ki sen üzülme Ada'm..

Ada: Hatırlıyormusun sahilde ilk baş-başa yemeğimizde bir kızdan bahsetmiştin.

Flasback..

Bora: Benimde bir hikayem var Ada..

Ada kafasının Boranın omzundan kaldırarak Borayı dinler

Bora: herkes gibi.. Benim aşka olan inancımı kaybetdiren bir hikaye

Ada başını sallayarak

Ada: Biliyordum.. Başka türlüsü mümkün değildi çünkü.. ( Boranın yüzüne dokunarak) Aldatıldın mı..?

Bora: ( üzüntü şeklinde gülümseme yaparak ) keşke.. Bu hikaye benimle geldi.. benimle kaldı.. beni değiştirdi.. beni mahvetti.. beni sertleştirdi..

Ada:( hüzünlü bir şekilde ) Ne peki

Bora: Yalan.. sevdiğim çok sevdiğim birinin söylediği bir yalan

Ada yavaş-yavaş elini Boranın boynundan çekerek kalbine doğru koyar

Ada: Bir yalan yüzünden mi.. sevdiğini silip attın..

Bora: Evet.. çok seviyordum ama.. bir kalemde silip attım.. çünkü beni çok üzde Ada.. beni mahvetti..

Ada: Aşkının önüne geçemeyeceği büyüklükte bir yalan mıydı..

Bora: ( Başını sallayarak ) Evet.. öyleydi

Bora elini Adanın yüzüne koyarak

Bora: Ama sen çok başkasın Ada.. bambaşkasın

Ada: Nasıl..

Bora:( hafif şekilde gülümseyerek) Sen beni yeniden aşka inandırdın.. ( Adanın elini tutarak ) ben seninle aşka inandım.. ben seninle aşka inandım

Adanın aklından geçen ses ( yaseminin): Bora biliyor mu Rüzgar işini,ona yalan söylediğini..

Bora: Ada.. Ada sen benim tanıdığım, gördüğüm, bildiğim herkesden çok başkasın.. Sen beni üzmezsin.. sen beni mahvetmezsin.. Ada sen bana yalan söylemezsin..

Ada ellerini Boranın ellerinden çeker

Bora: Noluyor..

Ada: Yapamam.. Yapamam Bora bey

Bora: ( Adanın elini yeniden tutarak ) Ne diyorsun Ada sen

Ada: ( Boranın elini iterek ) Üzgünüm.. Çok üzgünüm.. Ama ben düşündüğün gibi biri değilim.. Yani senin.. senin çizgilerin var.. sen tutucusun.. ben.. ben seni üzerim.. biz beraber olamayız..

Bora: Ne diyorsun Ada sen.. neden bahsediyorsun.. ne demeye çalışıyorsun..

Ada: ( Ağlamaklı ses tonuyla ) Özür dilerim.. çok özür dilerim.. biz yapamayız..

Bora: Ada..

Ada: Çok özür dilerim..

Bora: Ada..

Devam edecek..

Youtube kanalıma AyCem ve AdBorla iygili videolara bakmak istiyorsanız

👇👇

AdBor_AyCem

👆👆

Abone olun

Baht Oyunu 2.sezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin