Erkeklerin yanına gittiler Nuray ve Gülşah çantayla eşlerinin kafasına vurdular, Akkız onları izliyordu.
Gülşah Akkıza sessizce "Kurtuluşa kız sende hesap sor" dedi.
Akkız Kurtuluşa "ayıp değil mi almışsınız 5 kız masanıza"
Tolga:" ya kızlar noluyo iş teklifi için geldiler"
Nuray:"iş miş bilmeyiz biz, sizde kılık kıyafetinize bakın, ayıp değil mi, tüü"
Kızlardan biri "ay ne edepsiz bir şey bu yürüyün kızlar gidelim"
Mert:"siz onların kusuruna bakmayın lütfen oturun "
Kızlardan biri: "bu durumda devam etmemizi beklemeyin lütfen ben böyle kişilerle iş yapmam"
Diyip çekip gittiler.Vedat ve tolga eşlerine çok kızdılar, kızlarda ön yargılarından dolayı biraz pişman oldular.
Kurtuluş Akkıza sessizce "hadi onlar akılsızlık etti sende mi" dedi.
Akkız:"yaptıkları hiçde akılsızlık değil gayet haklılar empati kurun biraz "
Kurtuluş:"ahaa sende o klişe kızlardansın işimiz iş"
Hepsi vedalaştılar ve eve gittiler.
Tolga ve Vedat eşlerine bu durumdan ötürü baya kızdılar.
Kızlarda yaptıklarından pişman olmuş gibiydiler,sonuçta işdi.
Kurtuluş yolda Akkız'a "Siz varya ne diyim sayenizde işimizdende olduk sevindiniz mi"
Gülşah:"özür dileriz yani kızları öyle görünce"
Vedat:"yenge Allah aşkına o kızlar dünyanın en güzel kızıda olsalar bakmayız niye böyle yaptınız ya"
Kızlar fazlasıyla utandılar.
Akkız:"kusura bakmayın ama sizde eşlerinizi erkeklerle görünce izleyecek değildiniz aynısını belki daha beterini yapardınız iş yaptığınız kişilere dikkat mı etseniz"
Burak:"Nolmuş ki gayet güzellerdi bence"
Hepsi sinirle Burağa baktı. Burak da tm gibisinden ofladı.Tam o anda araba istop etti.
(Selamlar bu ilk yorumum olucak Akkız geçmişden geliyor öyle bir kurgu ama günümüzdekiler gibi konuşup yavaş yavaş çözüyor kitabın devamı nasıl olsun yorumlarda belirtirsinizz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHZEN
FanfictionTek aşkı müzik, ailesi bildiği dostları olan bir adam aşka kapılarını kapatmışken hiç beklemediği anda yüreğine yerleşmiş Akkız aşkın pencesine tutuşurken nerden bile bilirdi emanet bilidiğe kıza aşık olacağını o Kurtuluş gönlüne düşen Akkız'dan kur...