Akkız Mahzende!

13 1 0
                                    

"Geçmiş olsun serbestsiniz"
Kurtuluşa baktım şok olduk ikimizde "nasıl yani"dedik
"Tahliye oldunuz işte,Tolga Aykut tahliyeniz için bir miktar para verdi hadi fikrimizi değiştirmeden gidin"

Tolga?
Bizim için?
Para vermişti!

Kurtuluşa baktım "çıkalım" demesiyle çıktık.
Hiç bir şey demeden karakoldan ayrıldık.

Tolga ve Berk dışarda birşeyler konuşuyordu.

Yanlarına gittik,"abi naptın nasıl çıkardın bizi"dedi Kurtuluş.
"Bir miktar ödedim işte neyse gidelim"
Berk pişkin pişkin bana sırıtıyordu.

Mert arabayla bizi almaya geldi.
"Görüşürüz o zaman"dedi Berk bana göz kırparak geri geri gitti.

__________________

Eve gelmiştik,Gülşah bana sarıldı,"Akkız çok korkuttunuz beni ya noldu herşeyi anlatın bana"dedi.
Tolga ve Kurtuluş şirkete gitmek için çıktılar.

"Ahh Gülşah neler oldu bir bilsen...öyle işte Tolga abi bizim için tam 20 bin tl vermiş hakkını nasıl öderim bilmiyorum"

Gülşah bir süre şaşkınca düşündü ve "ah canım ne hakkı hiç sorun değil hem senin sayende geçen gün o pisliklerin elinden kurtulduk" dedi göz kırparak.

Akşam olmuştu yemek olarak dışardan pizza istedik Gülşahla,Kurtuluşlar orda yemişler.
Yemeğimizi yiyip biraz sohbet ettik.
Zaman su gibi akmıştı nasıl geçtiğini anlamadık,kapı çaldı.

Gülşah kapıyı açtı gelen Tolga,Burak ve Kurtuluşdu.

Tolga bana bakarak"Akkız seninle bir şey konuşmak istiyorum"

"Tabii dinliyorum"
İçeri geçtik oturduk.

"Şimdi Akkız Berk'in yine buraya gelip seni rahatsız etmeyeceğini bilemiyoruz,kafayı sana takmış,anlayacağın o ki sen ya Kurtuluşda yada Burakda kalsan iyi olur burayı biliyor ama onların evini bilmiyor,yanlış anlama lütfen iyiliğin için diyorum"dedi Tolga.

Bende biraz düşünüp "haklısın buraya gelebilir,bana uyar giderim,yanlız şey ben size hakkımı asla ödeyemem çok teşekkür ederim karşılık size ne isterseniz yapmaya hazırım"

Tolga:" ne demek lafımı olur Akkız birinin evine git güvende kal yeter"

"Sizin için elbet bir şeyler yapabilirim,borcunuzu ödeyebilmem için lütfen"

Biraz düşündü ve "hmm,aslında istersen tabi mahzende çalışabilirsin"

Heyecandan kalbim öyle hızlı çarpıyordu ki "Gerçektenmii tabi olur çalışırım"

Kurtuluş ve Burağın yüzü gülüyordu itiraz etmemişlerdi.

"Neyse hangimizde kalıyorsun güzelim"dedi Burak heyecanlı bir sesle.

"Bilmiyorum ki"

Kurtuluş ve Burak aynı anda "bende kal" dedi (sakızımı isterim sıfjdlspdlflspdkfk)

İkiside birbirine bakarak gülümsedi.

Kararsız kalmıştım hangisinde kalsam ki?

Gülşah geldi ve kuru pasta fln getirmişti yanınada çay şeker unutmuştu ben kalkıp getirmek için mutfağa gittim arkamdan Kurtuluşda geldi.

Kolumdan tuttu birisi geliyor mu diye baktı alçak bir sesle "bende kal Akkız açıkcası Burakda kalmanı pek istemiyorum"

"Neden ki" dedim.

"Yani öylesine aramızda kalsın (kulağıma eğilerek) aşır çapkın kendisi" dedi tebessüm ederek.

Bende dayanamayıp güldüm "Burak mı çapkın neden ki ben görmedim hiç"

"Bakmadığı kız yok,kızları fazla süzüyor sanada öyle bakıyor ya anlayacağın çapkın işte onunla tek olmanızı istemiyorum açıkcası"dedi.

Şok oldum.
Burakla!
Yanlız kalmamızı!
İstemiyormuş!
Gülümseyerek "peki o zaman nasıl istersen"dedim.

İçeri geçtik pastalarımızı yiyip çaylarımızı içtik.
Gitme vakti gelmişti.

Tolga:" ee Akkız kimde kalıcaksın"

Biraz durdum ve Kurtuluşa bakarak "ş-şey kurtuluşda galiba yani Burak yanlış anlama başka zaman da sende kalırım hem senin yarın işin varmış"

Burak:"tamam canım sorun yok evet işim var biraz"

Kafamla onayladım.
Kurtuluşa baktım, sırıtıyordu.

Burak çıktı o çıktıktan bir yarım saat sonra kadar bizde çıktık...






{ Evett bebitolarımm beğenmişinizdir}🥰🥰

Sonraki bölüm efsanee olucak...

Takipte kalınn öpüyorum sizii...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAHZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin