Postacie

10 0 0
                                    

Julka
Trzynastoletnia ósmoklasistka, ma około 155 wzrostu, niebieskie oczy i brązowe włosy. Lubi grać w minecrafta i właśnie w ten sposób poznała Tomka, chodzi na dodatkowy angielski oraz tańczy gimnastykę rytmiczną. Ma starszego brata Krystiana który ma 17 lat i jest w drugiej liceum na profilu mat geo. Podoba jej się Tomek. Ma najlepszą przyjaciółkę Agatę.

Krystian
Siedemnastoletni licealista, ma około 187 wzrostu, piwne oczy i  blond włosy. Lubi chodzić na imprezy i grać w koszykówkę. Jest na mat geo, w porównaniu do jego rówieśników kocha swoją siostrę najbardziej na świecie i mówi jej wszystko. Nie ma dziewczyny ponieważ każda go rani.

Tomek
Szesnastoletni licealista, ma około 175 wzrostu, zielone oczy i brązowe włosy. Lubi grać w wiedźmina i minecrafta, jeździć na deskorolce i grać na gitarze. Ma młodszą siostrę Milenkę, bardzo ją kocha i często wychodzi z nią na dwór by pobawiła się na placu zabaw, bardzo chce by Milenka była szczęśliwa. Podoba mu się Julka i chciałby się z nią spotkać. Ma najlepszego przyjaciela Igora.

Igor
Dosyć niski szesnastolatek, ma około 169 wzrostu, szare oczy i ciemno brązowe włosy. Jest najlepszym przyjacielem Tomka i ma dziewczynę Lenę.

Agata
Najlepsza przyjaciółka Julki. Ma około 160 wzrostu, blond włosy i brązowe oczy. Ma 14 lat i jest w ósmej klasie. Ma chłopaka Olka.

Przyjaciel z discordaWhere stories live. Discover now