Albus
Prave som na nástupišti 9¾ . Ja a moj brat James sa lúčim s rodičmi a mladšou sestrou Lili.
Ked vlak zapískal na odchod nastúpili sme doň a šli si hľadať voľné kupé. No aspoň ja pretože James išiel za jeho spolužiakmi. James je druhak no ja idem prvy krát.
Voľné kupe som našiel po pár minútach. Odložil som si kufor a sadol si k oknu. Po nejakom čase niekto otvoril dvere kúpe, pozrel som sa tím smerom a uvidel chlapca s bielymi vlasmi a búrkovími očami. (Ano, všimam si na ľuďoch aj oči)
„Mohol by som si prísadnut? Všade už je plno" na jeho otazku som len naznačil hlavou suhlas a otočil sa späť k oknu. Clapec si sadol a z kufra si vybral bielu čokoladu. Prečo ma to neprekvapuje....
„Volam sa Scorpius Hyperion Malfoy a ty?" prerušil ticho ktore tu bolo „Albus Potter" povedal som mu. Zatvaril sa prekvapene a pobavene „My teraz sedime v rovnakom kupé aj ked vieme že naši rodičia su úhlavnými nepriatelmi a ked to zistia tak nás zabijú. Si si toho vedomí, však?" pobavilo ma to no musel som mu dať za pravdu „stava sa" obaja sme sa začali smiať najviac ako sa dalo.
Cesta prebehla bez akýchkoľvek problémov. Ked sme vystúpili šli sme za Hagridom ktorý naz priviedol k hradu. No priviedol.... skôr s nami preplaval jazero, ktore je okolo hradu. Šli sme po cestičke až k dreveným dverám na ktoré Hagrid tri krát zaklopal. Ked sa dvere otvorili uvidel som McGonagallovu (ano viem jej meno tak ako viem meno každeho učitela či ducha) ta nas zaviedla pred dvere od veľkej sieni.
„Teraz pôjdeme do veľkej siene, tam vás múdri klobúk zaradí do jednotlivých fakúlt ktoré su: Chrabromil, Bifľomor, Bistrohlav a Slizolin. Počas celého vašho pobytu na Rokforte bude pre vas vaša fakulta ako rodina. Za každý úspech budete vašej fakulte získavať body, ale za každý porušenie pravidiel ich stratíte. Teraz ma prosím nasledujte." všetci sme spravili to čo chcela. Vošli sme do veľkej sieni kde boli ostatný študenti Rokfortu.
„Ked poviem vaše meno prídete sem, sadnete si na toličku a ja vam dám na hlavu múdri klobúk ktorý vam vyberie fakultu....Scorpius Hyperion Malfoy" prvé meno čo pobvdala. Scorpius si sadol na stoličku a klobúk po par minútach povedal „Slizolin!" od jedného stola sa ozval potlesk.
„Anna Lonkbottomová" dievča si sadlo na stoličku a klobúk po pár sekundách povedal „Biflomor!" a tak to pokračovalo pár minút až kým som nezapočul
„Albus Severus Potter"
YOU ARE READING
Vinimočni
FantasyKrátky príbeh o Albusovi Potterovi a o jeho sne. Dúfam že sa vám bude páčiť.