5

10 0 0
                                    

V liste bolo:

Mili čitatelia,

Ten kto toto číta je ďalší v rodokmeni. Možno sa pýtate 'prečo prave vy?' no na to vam len napíšem že ste výnimočný. Mate niečo čo kúzelnický svet potrebuje. No musíte si dávať pozor komu veríte. Ste veľmi nadaný čarodejnici, ale sami si to neuvedomujete. Zatial si prečitajte a naučte knihy ktoré tu sú. Ked tak urobíte zdvihnite pohár ktorý je na stoliku vedľa hodín a otvorí sa vam nová miest. Musím vás však varovať v ďalšej miestnosti su aj knihy s čiernou mágiou. Nemajte však strach su to len protikuzla a lektvari. V tej miestnosti najdete aj starodavne kuzla na vyliečenie všetkého. V krabičke vedľa knihy 'zakladatelia' je prsteň. Noste ho po celi váš pobit na Rokforte. Keď tu budete úplne posledný deň ako študent prsteň vratite späť do krabičky. List prosime vráťte na jeho miesto tam kam patrí takže do obrazu. Preskúmajte rodokmeň a zistíte kto bol pred vami. Taktiež vas prosime aby ste napisali odkaz pre dalšieho človeka ktorý tu príde, ale bude lepšie ak to napíšete posledný deň školy. Vaše pociti počas celého študia a vaše sny do budúcnosti. Dufame že sa vám všetkým sny splnia a budete žiť život ktorý si zaslúžite.

Zakladatelia Rokfortu

Ked som list dočital prišiel som ku krabičke. Otvoril som ju a vzal si prsten ktorý bol vo vnútri. Vedla krabičky bola kopa obalov ktore boli plne a mne došlo že to su názory ostatných ktorý tu boli prednou. Vzal som jeden a začal ho čítať

Ahojte čitatelia,

Volam sa Melinda Flurova. Tento list pišem v moj posledný den na Rokforskej strednej škole čar a kuzel. Moje pociti.... sú smutné. Nechcem to tu opustiť! Bude mi to tu všetko chýbať a hlavne tato miestnosť. Sem som chodila ked som chcela byť sama a nechcela som nikoho vidieť. Ale čo už. Dospela som. Mojim snom je sa stať najlepšiou hračkou metlobalu v dejinách. Čitatelom čo to čitaju chcem dať radu. Prečítajte všetko čo je tu aj knihy o čiernej mágii. Mnohokrát mi pomohli a zachranili život nie len mne, ale aj mojim najbližším. Doverujte si a zvládnete všetko.

Melinda

Po dočítani som vzal druhu obalku a žačal čítať list v nej.

Zdravim,

Volam sa Regulus Black, áno ten Black čo je smrtožrutom. No nemal som na výber. Nechcel som skončiť ako môj brat Sirius. Priznávam pri Voldemortovi som dobrovolne, no aspoň som bol zo začiatku. Zistil som že jeho rodičia su muklovia a to mi príde nechutné. Nie to že su muklovia to nie, ale to že ich zabil pretože ho nechali v sirotčinci. Možno sa pýtate prečo píšem to čo píšem, ale ja viem že o chvíľu zamriem a chcem aby ma aspoň niekto nepovažoval za smrtožruta posadnutého čistou krvou. Zmenil som sa. To asi každý, ale ja si niesom istý či k lepšiemu alebo horšiemu. V prvom ročníku som bol grazel ktorý každého šikanuje a teraz v posledný deň školy, som bezcitný smrtožrut. Mojim snom vždy bolo zachraňovať drakov, ale to som nemohol. Som rád že som mohol objaviť tuto miestnosť a utiecť pred svetom. Bude mi to tu strašne chýbať. A verte či nie, bude mi chýbať aj profesorka McGonagalová.

Regulus

Toto ma dostalo. Listy som už viacej nečital a radšej som išiel aj so Scorpiusom na večeru.
Po večeri sme šli na izbu a ja som hneď zaspal. Teším sa domov.

VinimočniWhere stories live. Discover now