Dnes je moj predposledný den v škole. Prave sedim vo veľkej sieni a čakam čo povie McGonagallová keďže nás tu zavola(celú školu).
„Milý študenti, dnes máme na škole návštevu. Je to najlepšie lekár Edvard Vervain" dopovedala McGonagallová a po jej boku sa objavil asi 45 roční pán s hnedými vlasmi. Jeho meno mi je povedomé a aj on ale z kade......*FUCK!* Už to mám! Ved on je tiež jeden z významných! A videl som ho v albume kde bol každý výnimočný! Čo teraz!? Niečo od neho potrebujem, ale nemôžem za ním len tak ísť a povedať 'Zdravim ja som tiež vinimočni a potreboval by som poradiť' to proste nejde!!
„Ale ide" *What the hell!*započul som niekoho hlas a tak som zdvihol hlavu a uvidel som ho ako sa na mňa pozerá. A nie len on ale aj celá veľká sieň. *Screw!!!*, (Kľudne si nájdite preklad aby ste pochopili)
„Albus?!" *Shit!* McGonagalová!
„Áno?"-A
„Vy sa poznáte a ako to že..."-M
„To nieje tvoja vec Minerva ale môžem ťa ubezpečiť že o nič nejde a to že som mu odpovedal je jednoduchá. Bol som v jeho hlave keďže ho poznám a musim povedať že má ostrý slovník"-E
*******
Po schodzi som šiel do miestnosti. Keď som tam vošiel Edvard sedel v kresle ktore tam bolo.
„Tak Albus, s čim si potreboval pomôcť?"-E
„Pred pár dňami som skušal jedno kuzlo a tak trochu sa mi to vymklo z pod kontroli a privolal som tu jedno zviera a neviem ako sa ho zbaviť"-A
„Ake zviera?"-E
„Pavuka"-A
„A kde je?"-E
„Za tebou v rohu. Trochu ma prekvapuje že si si ho nevšimol"-A. Edvard sa otočil a tam zbadal metroveho pavúka.
„Je jediná možnosť ako sa ho zbaviť"-E
„Aka?"-A
„Tajne ho prepašovať do zakázaného lesa"-E
******
Mysia bola úspešná. Pavuk je v lese a ja som sa s Edvardom spriatelil. Povedal som mu o svojom snu a povedal mi to čo Melinda 'si láskavý'.
O chvíľu je koniec školy a ja mam z toho strach! Bude to moj posledný rok tu a v TEJ miestnosti. Som na to zvedavý.
YOU ARE READING
Vinimočni
FantasyKrátky príbeh o Albusovi Potterovi a o jeho sne. Dúfam že sa vám bude páčiť.