5

243 21 0
                                    

Victor:
Ma trezesc la ora 7 si inca mie extrem de somn dar nu am de ales aseara am stat până la 22 sa termin toata mâncare si sa pregătesc barul .
Ma ridic leneș din pat si ma târăsc spre baie de unde îmi fac rutina de dimineață ma îmbrac cu o pereche de pataloni de treling gri si un tricou alb .
Merg in bucătărie si pregătesc o omletă cu braza si șuncă petru Cezar .
Mie nu îmi fac nimic parca nu am nici o pofta .
Pun masa apoi merg sa il chem si pe Cezar bat la usa camerei sale si nu il gasesc acolo merg spre birou unde îl găsesc îngropat în foi de dimineață.
Victor- Buna dimineata Cezar !
Cezar - Buna dimineata Victor!
Victor - Masa e gata.
Cezar- Vin imediat poti mânca si fara mine .
Victor- Eu sar peste micul de jun .
Cezar- E vrei problema?
Victor- Nu .
Cezar - Așteptând la masa ca vreau sa vorbim .

Ies din birou si merg la masa apare si Matei .
Victor - Buna dimineata!
Matei- Buna dimineata!
Victor- Cum de esti asa devreme aici ?
Matei - Cezar ma chemat e de dimineață de la 6 in birou a lucrat la o schemă de economie si vrea sa îmi ceara parerea.
Victor - Cred ca are nevoie de niste timp liber .
Matei - Nu e genul care sa isi ea pauze .
Cezar vine intra in sala pe față lui se citea oboseala.
Cezar - Ma vorbiti pe la spate ce urat in propria mea casa .
Victor - Ma scuzati .
Cezar- În orce caz azi petrecerea va începe la ora 18 in sala mare de la primul etaj .
- Oare nu puteti sa decorați voi doi sala .
- Restul personalului poate ajunge doar la 17 si nu e destul timpul sala e destul de mare .
Aprobam amdoi din cap apoi îl lăsăm pe Cezar sa isi ea micul de jun si noi mergem sa cumpărăm decorațiuni.
Matei - Mergem cu masina mea .
Victor - Ok
Urcam in masina si pornim ma uit pe geam pierdut de cand am venit aici nu am iesit de loc si parca doar acum realizez ca sunt aici .
Matei - hei esti bine ?
Victor- Da doar ca nu am mai esti de cand am venit in tara si chiar nu îmi vine să cred ca m-am rentors aici e atât de aprope de locul unde locuiam si doar acum am realizat.
Matei- Ce te făcea să crezi ca nu te întoarce ?
Victor- Nu aveam petru ce in Franta eram bine aveam un trai decent .
Matei - Si totusi te-ai intors .
Victor- Surprinzator.
Matei - Ma intreb de ce ?
Victor - încă nu știu sigur .
Matei - Și ce vrei sa luam ?
Victor - Baloane flori confeti paie colorate si mai vedem ce găsim.
Matei - Bun .

Terminam cumpărăturile și acum ma chinui sa agăț un balon sus pe o usa sar pe vârfuri și tot nu ajung .
Simt cum imi ea balonul din mana si il pune cu mult mai multa ușurință cand ma întorc rostesc căzând distanță prea mica dintre mine și Matei .
Cezar apare in camera si ma îndepărteze de Matei .
Cezar - Relațile între angajați nu sunt permise .

Scz capitol scurt dar am prea mult de lucru de sărbători .
527

Crăciun fericit !

tu esti cel mai bun lucru din viata mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum