hai

114 3 4
                                    

CAMNE NAK TUTUP TEXT TO SPEECH NI, AKU TANAK LA EEEE

hai dani kembali 🪐 rindu en, rindu en

HAHAHAHWAHA

ok jom sambung

odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi.

odi odi odi?! odi?! odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi.

odi odi, odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi odi.

DADDY  ISSUES ( SYED SADDIQ X NAJIB )Where stories live. Discover now