lmao lupa sia nak publish, this was supposed to be for my acc's 6th year anniversary but tulah.
also last update for now. dah nak puasa bodo
_________
tw// zul riffin
najib melihat keadaan babi lelaki kesayangannya itu, "anda tidak apa apa?" kata jibby.
syed menggeleng, "tidak abi, saya tiada apa apa" dia sedari bahawa dia masih diikat ke kerusi jadi dia pun menyuruh abinya membuka ikatan tersebut.
"tanak," jibby berkata. "seggsy ah babi camni, i like"
'ah sudah, sudah buang tebiat dah wargaemas ini' monolog syed keseorangan.
"woi korang ni sapa? dahla nak bermaksiat, tak ajak orang pulak tu," sebuah suara yang lantang mengejutkan mereka berdua. mereka menoleh kebelakang, dan kelihatan zul ariffin bersama sebuah baju bibik ditangan.
"nah, pakai ni" zul melempar baju tersebut ke syed, dan secara automatik syed telah memakai baju itu. wah, adakah ini majis?
"jom berzina" jibby berkata dengan senyuman sinis nya. mereka pun bermaksiat tetapi disebabkan bulan ramadan hampir menjelma, kau pikir la sendiri camne dorang berzina
- selepas bermaksiat-
"abi, kita takleh jalan la" syed cakap, yela bodo dah kenal lrt mrt monorail camne nak gerak en.
"meh aku dukung, jom sambung round 5604949393993 kat umah" zul kata lalu mendukung la si submissive and breedable jejaka ini.
- bersambung -
k babai, selamat berpuasa, selamat hari raya
YOU ARE READING
DADDY ISSUES ( SYED SADDIQ X NAJIB )
Romanstop! najib x bottom! syed saddiq also, this is completely satire lmao