2. fejezet -Roxfort express

77 5 2
                                    

 Másnap Genna izgatottan ébredt, ugyanis Szeptember 1-je volt. Gyorsan felkeltette Ginny-t, közösen megreggeliztek, aztán összepakolták utazóládáikat. (Ugyanis Mrs. Weasley előző nap bevásárolt az Abszol úton), majd beszálltak Mr. Weasley kék kocsijába. Ginny előre ült édesanyja mellé, míg Genna hátra ült bátyjai és Harry mellé (aki néhány nappal az előtt érkezett vendégségbe). Édesapjuk vezette a kocsit, így nemsokára megérkeztek a Kings Crossra.

 Mr. Weasley elsietett néhány kuliért, addig Mrs. Weasley kipakolt az  autóból. Ginny és Genna gyorsan felpakolták baglyaik kalitkáját  és utazóládáikat egy-egy tolókocsira. Ezután szüleik segítségével sikeresen átjutottak a falon és felszáltak a Roxfort expressre.

-Keresnünk kellene egy fülkét. Nem gondolod Genna?-kérdezte Ginny.

Genna azonban csak hallgatott. Ő nővérével ellentétben félénkebb természetű volt.

Végül Ginny törte meg a csendet:

-Gyere Genna, keressünk egy fülkét! -azzal karon ragadta nővérét és elkezdte húzni a kupék felé.

-Szia! Van itt üres hely?- nyitotta ki Ginny az egyik kupé ajtaját, ahol egy lány olvasott egyedül.

Az illető erre felpillantott újságjából:

-Öh... Igen, persze-mondta.

Genna követte nővérét a kupéba, és közben megnézte a lányt. Az alacsony volt, bozontos, barna hajú, lapát fogú és sovány.

-Ti  melyik házba szeretnétek kerülni?-kérdezte váratlanul.

 -És te? -kérdezte Genna. Mire a lány elnevette magát.

-Mi olyan vicces?- kérdezte Ginny.

-Az, hogy én másodéves vagyok és engem már beosztottak a Griffendélbe.

-Egyébként téged, hogy hívnak?- kérdezte Genna.

- Hermione Grangernek- mondta a lány. -De ti szólítsatok Hermionének! És titeket?

- Ginny Weasley.

- Genna Weasley.

- Ti  melyik házba szeretnétek kerülni?- kérdezte újra Hermione.

- A Griffendélbe-felelte Ginny, gondolkodás nélkül.

-És te, Genna?-kérdezte Hermione.

- Még nem tudom, de én szerintem a Griffendél jó hely. Viszont ott van még a Hugrabug meg a Hollóhát, én inkább oda szeretnék kerülni-mondta Genna.  

Hirtelen kopogtattak a fülke ajtaján, mire Ginny és Genna azonnal felpattant, hogy vásároljanak valamit a Büfékocsis boszorkánytól .Nemsokára vissza is tértek csokibékával, Mindenízű Drazséval és néhány tökös derelyével a kezükben.

Genna WeasleyOnde histórias criam vida. Descubra agora