Beköszöntött a tavasz és lassan elérkezett a Húsvét ideje.
Genna felkellt, megfésülködött, fogat mosott majd, lezuhanyzott. Végül Hermionével és Ginnyvel elindult reggelizni.
Genna éppen gabonapelyhet kanalazott mikor, szárnysuhhogást halott. Hirtelen rengeteg bagoly repült be a Nagyterembe. Genna felismerte köztük Errolt. A bagoly belerepült a cukortartóba. Majd egy csomagot és egy levelet pottyantott Ginny ölébe.
Genna a levélért nyúlt mire, nővére odaadta neki.
Genna Weasley Roxfort, Nagyterem
Kedves Genna!
Remélem jól vagytok. És nem rosszalkodott Fred és George.Természetesen nem feledkezetem meg a húsvéti tojásaitokról. Légyszíves add oda a bátyaidnak, és a nővérednek egy-egy tojást! Légyszíves írj minnél hamarabb nekem és apádnak!
Ölel,
Anyu
U. i.: A csomagban találod a csoki tojásokat. Mindegyik csomagolására rá van írva kinek add oda. Hermionének és Harrynek is küldtem egyet. Légyszíves nekik is adjátok oda!
Genna miután elolvasta a levelet Ginnyhez és Mionéhoz fordult.
-Boldog Húsvétott! - mondta és oda addta nekik a tojásaikat.
-Nektek is! -mondta Mio.
-Neked is Mione és Genna! - mondta Ginny.
-Várjatok! - mondta Mio. - A szüleim meghívtak titeket vendégségbe. Elengednek titeket?
-Ront is meghívták? - kérdezte Gin.
-Igen.
-Várj Mio! Megkérdezem Anyától - mondta Genna. Majd, csettintett egyet mire, odarepült hozzá Hannah, a hóbaglya. Genna pedig, hozzálátott a levél megírásához.
Kedves Anyu!
A tojásokat át fogom addni mindenkinek, ígérem.
Hermione szülei meghívtak engem Ront és Ginny-t és Harry-t vendégségbe. Lehetünk náluk Húsvétkor?
Várom válaszodat:
Genna
U.i.: Légyszíves Hannah-t bízd meg a válasszal, ne Errol-t!
Ezután Genna Hannah csőrébe adta a levelet majd, eltolta baglya és erről elől gabonapelyhét.Azok erre dühösen ráhuhogtak majd, kiröppentek az ablakon.
BINABASA MO ANG
Genna Weasley
FantasyMi lenne akkor, hogyha Ron húgának, Ginnynek, lenne egy ikertestvére- hosszú, vörös hajú, szeplős és sovány lány? Vajon menyire hasonlítana Ginnyre? Vajon ő is Griffendéles lenne? Vajon ő is szerelmes lenne Harrybe? Vajon ő is összebarátkozna Hermio...