Repült az idő. Ginny, Genna és Hermione pedig inkább a Griffendél toronyban voltak ugyanis, beköszöntött a tél.Az időjárás miatt nem sok diáknak volt kedve a parkban sétálgatni vagy Gyógynövénytanórára menni.Így hát a három jóbarát is éppen a Klubbhelyiségben beszélgetett.
-Biztos, hogy idén is megszervezik a Karácsonyi Bált - jegyezte meg Hermione. - Hiszen olvastam a Roxfort történetében, hogy általában, a négy évente megrendezett Trimágus-Tusához kapcsolódik ez a bál.
-De idén nem is volt még semiféle Trimágus Tusa, mert nem találkoztunk másik Európai Mágus-iskolából jövő diákokkal - tiltakozott Genna.
-Az nem jelent semit - intette le türelmetlenül Mione. - Attól még nyugodtan szervezhetnek nekünk Karácsonyi Bált a tanárok - itt a Klubbhelyiségben elhelyezett hirdető táblára bökött.
-Rendben igazad van Mio - mondta megsemmisülten Genna.
-Ti tudjátok már azt, hogy kivel mentek bálba? - érdeklődött Ginny.
-Még nem - mondta Hermione. - És ti lányok?
-Én Seamussel - mondta Ginny. - Ebéd közben kérdezte tőlem.
-Engem Dean hívott meg, reggeli közben.
-Úgy tűnik, hogy csak én nem kellek senkinek - mondta csalódottan Hermione.
-Ne aggódj Mio előbb-utóbb valaki úgyis elhív - vigasztalta Ginny.
****
Másnap reggel Genna izgatottan ébredt.Karácsony napja volt!Gyorsan felkeltette barátnőit majd, hozzálátott az ajándékok kicsomagolásához.Először egy gondosan becsomagolt ajándékot bontogatott óvatosan.Abban egy édesség csomagot, egy naptárat és egy könyvet talált gondolkodás nélkül tudta, hogy ez Hermione ajándéka.A következő ajándékot Mr. és Mrs. Weasleytől kapta.Amiben szokás szerint különböző formájúra szagatott mézeskalácsot, és egy gyönyörű, kötött, rózsaszín, gyapjú pulóvert talált.A következő ajándékot is azonnal tudta kitől kapta.Az ajándékot Ginnytől kapta amiben, egy plüssmaci, néhány pulcsi, sok poló és pár farmernadrág volt.A következő ajándékot bizonyára Hagrid küldhette mert, kekszet mézeskalácsot, vajkaramellát és egy élő hóbaglyot rejtett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Genna Weasley
FantasiaMi lenne akkor, hogyha Ron húgának, Ginnynek, lenne egy ikertestvére- hosszú, vörös hajú, szeplős és sovány lány? Vajon menyire hasonlítana Ginnyre? Vajon ő is Griffendéles lenne? Vajon ő is szerelmes lenne Harrybe? Vajon ő is összebarátkozna Hermio...