önsöz

96 24 18
                                    

merhaba okurlar:

Bu hikaye ilk baş 26.11.2021 tarihinde defterime yazılmaya başladım. buraya ise 22.12.2021 tarihinde yazmaya başladım. tamamen eğlenmek için yazdığım bir hikaye. başkahraman ben ve erkek kardeşim. biraz egoitce olabilir ama ben kendimi kafamda hikayelerde başkahraman yapmayı seviyorum. ve tabi sevdiğim insanları koymayı da. neyse benim söyleyeceklerim bu kadar.

erkek kardeşimdenpnthera:

  Ablam dedi ki bir katılımlı kitap yazacağım sen de katılmak zorundasın. Sen bana fikir ver ben onu istediğim şekilde uyarlayayım. Ben dedim ki tamam. Ama hikayade beni biraz iyi yap. Kötü emellerine alet etme. Sonra sana fikirim çok dedim. Ve ben bu satırları yazarken bunların hepsini inkar ediyor. İnşallah böyle yayınlar. Böyle yayımlamazsa kendi hesabım olan pnthera dan bir hikaye yazacağım. Ay ve Güneş'in gerçek önsözü benden bu kadar benim fikrimden çıkan hikayeyi keyifle okumanızı dilerim.

tekrar benden:

lan lan gerizekalı senin fikrin mi? benim fikrim ya mal her şeyi ben yaptım sen boş boş konuşuyorsun. Bu arada neymiş benim kötü emellerim? uslu uslu hikaye yazıyorum burda. neymiş efendim silersem kendi hesabından yazacakmış. ya sabır insanın asabını bozuyor. bide inkar ediyor diyor. bir kere bu benim hikayem daha sen kendine ad bulamazken ben kafamdan hikayeyi kurguladım. neyse siz hikayeye geçin arkadaşlar. sen de bu kısmı oku aptal.

pnthera:

Ya öyle mi abla hikayeyi yazmaya üşenip bana yazdıran sen değil miydin. Bir de bana sövüyor.
hepsi benim fikrimdi. Hep bana şunu yap bunu yap diyordun ya mesela gelip bana ad bul güç bul zayıflık bul hikayenin adını koy
ayla ilgili isim bul defterdekileri buraya yaz. Hakkını yemeyim güzel devam ettiriyorsun.

geri benden:
 
lan ne? hiçbiri senin fikrin değildi. hikâyenin adını sana söylemeden önce zaten koymuştum. sonra senin katılmamı istedim. ayrıca kendi ismini kendin koyup özellikleri kendin yazman lazımdı yoksa benim koyduğumu beğenmezdin. ve hikayeyi neredeyse bir ay uğraşıp giriş kısmını yazdım be. bir kere yardıma gelmedin.

pnthera:

Bir kısmı doğru adımı ben koyacaktım zaten ama seninn adını
zaten milyonlarca kez kullandın. Yalansa yalan de bakayım okuyucular sizce kim haklı. Ama lütfen benim hikayeme destek verdi falan diye ayrımcılık yapmayın please. Bir de hiç yardıma gelmedin diyorsun. Oysaki  çok fazla yardım ettim. Kafana kar topu mu geldi okulda da herşeyi inkar ediyorsun. O kadar sınavlarda hazırlanmana sana yardım ettim. İnsan bir derki bana o kadar yardım etti bari fikirlerini çalıp buraya hikayeyi ben yazdım diye satmayayım der.

gene benden:

adımı milyon kez kullandıysam nolmuş? sen önce soru işareti kullanmayı öğren de gel velet. ayrıca bu benim watty adım. okulda neyi inkar ediyormuşum ben sanki yanımdasın. ne sınavına yardım ettin be? ayrıca BU BENİM HİKAYEM!!! BENİM FİKRİM!!!

pnthera:

YA ANCA İNKAR ANCA YALAN SÖYLE. KATILIMLI OLSUN DİYE BEN SÖYLEDİM ZATEN. DEVAM EDERDİM DE HEM BU BÖLÜM ÖNSÖZ KAVGA DEĞİL BAĞIRMAYAN TARAFTAR DEFOLSUN  GİTSİN. ANNEM KENDİMDEN DÜŞÜK SEVİYEDEKİ KİŞİLERLE KONUŞMAMI YASAKLADI. ONUN İÇİN BEN KAÇAR.

YİNE BENDEN:

NE YALANI BE? KATILIMLI OLSUN DİYE SEN Mİ SÖYLEDİN? LAN BEN İLK  BAŞ DÜŞÜNÜRKEN KATILIMLI OLARAK DÜŞÜNMÜŞTÜM. AYRICA ÖYLE BİR YASAK OLSA BEN ZERRE SENLE KONUŞAMAZDIM. HADİ BEN GİDER. KİMYA SINAVIM VAR YARIN.

23.12.2021

NOT: GÜYA BU BÖLÜM ÖNSÖZDÜ. AMA KAVGAYA DÖNDÜ. BU ARADA CAPSLOCK AÇIK KALMIŞ. HİÇ BİR DAHA UĞRAŞIP YAZAMAM BEN ZATEN ÜŞENGEÇ BİR İNSANIM. ( ÖNSÖZ GİRİŞTEN UZUN OLDU. )

518 KELİME

Ay ve GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin