Giriş

73 24 6
                                    

21.12.2021

  luso imparatorluğu... varislerinin ay ve güneşi kontrol ettiği yüce imparatorluk... ve bu imparatorluğun sarayı lulis sarayı...

     her imparatorluğun bir imparatoru ve imparatoriçesi bulunur. luso imparatorluğunun ise bir imparatoru vardı. imparatorun da bir kız bir erkek iki varisi vardı, prenses rosea rosa ve prens aphelios.

   luso imparatorluğu büyük bir imparatorluktu. çevresinde hiç krallık kalmayıncaya kadar savaşmış. ve bütün krallıkları hakimi altına almıştı. biri hariç... noxum krallığı...
  
   noxum krallığı yüzyıllardır luso imparatorluğuna zaman döngüsünü kontrol etmesine yardım ediyordu. Bu yüzden bu krallığa dokunulmamıştı. Ama vergi zorunluluğu konmuştu. Bu krallıkta ise bir kral ve bir kraliçe vardı. Ve aynı luso imparatorluğu gibi iki varisi vardı. Luso imparatorluğunda ve noxum krallığında en ilginç olan şey en büyük varisin değil tahtı hak eden varisin tahta gelmesiydi.

  Luso imparatorluğunda prensler ve prensesler 13 yaşlarına gelince ay ve güneşin kontrolü onlara verilirdi ve ulutaş kime hangi gücü vereceğine karar verirdi. varisler şuana kadar çoğunlukla ikiz veya tek çocuk olduğu için pek sıkıntı çıkmamış varislere güçler aynı anda verilmişti ancak luso imparatorluğunun şuanki varisleri arasında iki yaş vardı. peki ya ne olacaktı? tam 13. doğum günü yaklaşırken prenses rosea rosa güçlerinin erkek kardeşiyle aynı anda verilmesini ve kendisinin iki yıl beklebileceğini söyledi. Bu çözüm noxum krallığı tarafından da benimsendi. zira onların varisleri arasında da iki yaş vardı. ve sonunda prens aphelios 13 yaşına geldi.

   artık ay ve güneşin kontrolü onlara geçebilir, noxum krallığı ve luso imparatorluğun varisleri zaman döngüsünü beraber yönetebilirdi.

236 kelime

Ay ve GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin