Ev en iyi arkadaş

106 3 2
                                    

Evim pek de uzak değil aslında buraya. Annem kesinlikle evde değil. Hatta iddiaya bile girebilirim hem de lavivasina. Lanet olsun ya anahtarım yok. Çok güzel! Hatice teyzelere gitmekten başka çarem yok. Ya da annemi mi aramaliyim? Aynen annemi ariyim. O değil de şu an şizofren gibi hissediyorum herneyse ya.
"Alo anne" olabildiğince sevimli olmalıyım.
"Noldu Esin?  Çok meşgulüm kızım. " Tamam tamam biliyorumm.
"Anne yaa anahtarımı unutmuşum."
"Tamam Esin of Esin. Babana git bugünlük olur mu?" Wat ne dedi o? Babana git mi didi? Bana mı öyle geliyoo?
"Anne sen ne diyosun Allah aşkına.  Ne babası anne ne babası? "
"Babana git ESİN! !" Tamam sakin ol şampiyon.
"Iyi ya tamam."
"Görüşürüz kızım. "
" bay bay anne." Çok güzel! Hayatımın en mutlu günü bugün!
"Alo baba?" Aman ya aman ya öf. "Esin? Kızım noldu iyi misin sen nerdesin hemen geliyim?" Adama bakın hele ya. O kadar boku ye sonra böyle ilgili baba tavırları.
"Evdeyim ama anahtarım yok annem de işte. Beni alabilir misin?"
"Beş dakikaya geliyorum." Of ya babamın ki baba bile demek istemiyorum evine gitmek istemiyorum ya. Ama bu dünyada hiçbir istediğim de olmuyor ya gerçi. Bu arada dakika tuttum şu an dört dakika oldu. Bir dakikası var şu an yani.
"Gel kızım hadi ıslanacaksın" oha dört buçuk dakikada geldim. Him piki. Bi Şey demeden hemen arabaya oturdum. Babam avukat ve cidden zengin yani. Annem de avukat ama babam kadar zengin değil. Zaten hukuk fakültesinde tanışmışlar. Arabası baya güzel. Bunu yeni almış galiba.
"Ee günün nasıldı canım?  Uzun zamandır görüşemiyoruz."
"Normal" ama normal ne demek? Kime göre normal neye göre normal?
"Himmm. Bugün bi şeyler yapmak ister misin?" Depresyondayım baba. Birinci sınıftan beri sevdiğim çocukla en yakın arkadaşım çıkıyor.ve ikisi de beni takmiyor.
"Hayır. Yarın sınavım var." Harbiden de var yani. Yalan değil. "Tamammm o zamann. Odanda test kitapların var." Evet doğru duydunuz. Babamın evinde hayatımda hiç girmediğim bir odam var evet gayetinde de ironik.
"Tamam" Allahım ya tamam demeye bayılıyorum. Karşındaki çok göt oluyor bee jfdhhh.
Geldik eve.  Evet kabul ediyim bizim evin üç katı kadar hatta dört de olabilir. Bilemiyorum ( emiray♥) .
"Geldik Esin." Bi dakkkaaa yaaaa! Burası eski evimiz değil mi yaa?
"Burası bizim eski ev mi?" Oha şu an anılarım baya depreşti.
"Evet kızım. Hatırladın mı? . Seni özledim Esin bak-"
"Hayır sakın bir daha bana böyle şeyler söyleme.  Bunları söylemeye hakkın yok senin! "
"Evet haklısın Üzgünüm. "
"Üzülme. Istemiyorum. Hic bir şeyini de istemiyorum. Burata gelmiş olmam seni affettiğim anlamına gelmiyor. Evet burda çok güzel anılarım var ama sabahlara kadar ağladığım zamanlar da var" Woeoeooo baya laf soktum ya! O değil de bu halimde bile espiri falan yapabiliyorum ya.
"Girelim mi?" Konu değiştirme çabaları. Sevdim bunu.
"Tamam" evet aynı hatırladığım gibi. Annemin koltuğu , benim ayıcığım.... bunu hak edicek naptık biz sana baba? Niye yani ya neden ben hep?  Bu nasıl hayat ulan ya. Beni affetdeki Bahar kadar oldum. Bi kaçırılmadım. O da olmaz yani. Ben bile beni kaçırmam.
"Odana çıkabilirsin tatlım" tatlım mı m? Erkekler ne kadar da yüzsüz!  Bi Şey söylemeden direkt odama çıktım. Odam.... beş yıldır gelmediğim odam. Geri gelme sebebim ise anahtar. Gayetinde de ironik yani. Hiç bir şey değişmemiş. Nolursa olsun evim en iyi arkadaşım

SADECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin