Diriliş

808 23 7
                                    

Yıllar sonra bir kıvılcımın mekanizmamı çalıştırırken hissettirdiği muazzam acıyı tarif edemiyorum.Sistemlerim resetlenirken aklımdan sadece Bana ne oldu? sorusu geçiyordu.Zar zor ayağa kalktıktan sonra etrafıma baktım sanki birşeyler eksilmişti.
Bir baktım...
SOL KOLUMMM!
Anlayamadım noldu bana?Nedir bana bunu yapan şey?Birkaç adım attım.Her adımda çıkan gıcırtı sesini ben bile tanıyamıyordum.Yanımda bir ayna vardı ve en pişman olduğum şeyi yaptım.
Dondum kaldım sanki o aynadaki ben değildim.Yüzüm,yüzüm yoktu.Üzüntümü öfke kapladı ve öfkeden cama vurucaktım fakat sol kolum olmadığından vuruş boşa gitti.Diğerleri nerde Freddy?Chica?Foxy?Depodan çıkarken birini gördüm ona seslendim fakat cevap vermedi peşinden gittim.Şimdi sahnedeydim.Yine kimse yoktu fakat arkamdan biri geldi.
Toy Bonnie:Hmm.Demek uyanmışsın old.
Ben:Old?(sadece old diyebildim zorlukla kavrıyordum)
T.Bonnie:Eski demek ingilizcen kıtmı senin?
Her sözünde bir aşağılama vardı.
Ben:Sen kimsin?
T.Bonnie:Ben senin yeni versiyonunum bana toy bonnie diyebilirsin new bonniede gider tabi.
Ben:Nedemeye çalışıyorsun?Burda tek bonnie var oda benim.
T.Bonnie:O 30 yıl önceydi.Şimdi sen sadece bir külüstürden başka birşey değilsin.
Cevap vermeme gerek yoktu.Bir hışımla üstüne çıktım.Daha ne olduğunu anlamadan onun kafasını tuttum.
Ben:Sende bana ait birşey var.
T.Bonnie:Bırak beni bu benim.Burda sana ait hiçbirşey yok.
Ben:Sen benim yerime geçtiğinimi sanıyorsun.
Dememle kafama arkadan darbe yemem bir oldu.Düşerken bana vuranın freddy ta kendisi olduğunu anladım.

Old Bonnienin Gözünden FnafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin