Ne Yapmalıyım?

732 27 4
                                    

Uyandığımda zincirlenmiştim.Freddy önümdeydi.
Ben:Sendemi onun tarafındasın?
Freddy:Hayır.Ben kimsenin tarafında değilim.Benim görevim düzeni sağlamak ve sen bu düzeni bozduğun için buradasın.
Ben:Ne düzeni bildiğin beni aşağıladı bunun altında kalsaymıydım yani.
Freddy:Ondan üstün olduğunu kanıtlayabilirsin.Ama kavga ederek değil.
Ben:Nasıl olacakmış o?
Freddy:Toy ve Oldlar olarak iki grup oluştu.Toylar ve Oldların birbirine girmemesi için bir etkinlik oluşturdum.Gelen güvenlik görevlisini öldürme.Böylece rekabet ortamı oluşacak ve kavga önlenecekti.Ama sen az kalsın kavgayı, başlatıyordun.
Ben:Bu ne biçim yarışma?O bonnie benim yüzümle gezicek ben orda onu yenmek için insanmı öldürcem?Yok daha neler.
Freddy:Sadece senin değil bizimde toylarımız var.Toy Freddy ve Toy Chica ile daha tanışmadın.
Freddy bir süre durdu ve devam etti.
Freddy:Kavga çıkarmıcağından emin olana kadar burda kalıcaksın.Üzgünüm bonnie sana bunu yapmak istemezdim.
Ben:Nasıl?Burdamı kalıcam?Freddy beni burda bırakamassın.Yapma bunu.
Freddy:Toylar bizden fazla anlamıyormusun. Kavga çıkarsa bize nolucağı hakkında hiçbir fikrim yok.Belki dükkan bile kapanır.Sen yokken çok şey değişti bonnie ayak uydurman gerek.
Freddy cevap vermeme fırsat bırakmadan gitti.O giderken zincirlerden kurtulmaya çalıştım ama nafile.
Sanırım freddyle son konuşmamdan sonra 2 saat geçmişti.Ne yapacağımı bilmiyorum.T.Bonnieye dalsam kavga çıkıp dükkan kapatılabilirdi.Ondan intikamımı yavaş yavaş almayı düşündüm.Sol kolum yoktu bu yüzden zincirlenmemişti.Bunu avantaja çevirebilirdim.
Sol omzumu ileri doğru ittirdim.
Olmadı.BİDAHA!
Yine olmadı.BİDAHAA!
Bu sefer oldu sol omzum öne sarkıyordu.
Çabucak sağ kolumu çektim ve artık sağ kolumda serbestti.Ayaklarımıda çıkartınca gelen seslere doğru yürüdüm.
Yinemi bonnie hep çıkıyor karşıma hemde okadar kişi var.
Bir anda bonnienin arkasından T.Freddy ve T.Chica olduğunu tahmin ettiğim 2 kişi daha belirdi.Niyetleri belliydi.
T.Chica:Old Bonnie bumu?(Alaycı tavırla)
T.Bonnie:Evet o.
T.Freddy:Bizde seni bekliyorduk Old.Seninle bir hesabımız var.
Ben:Şimdi sizinle uğraşamam.Belki bidahaki sefere.(Hep onlarmı küçümsicek)
T.Bonnie:Nediyorsun sen?Amacın beni yenmek değilmiydi?
Seni süründürerek yenicem.Diyebilirdim ama demedim.
Hepsi aniden bana doğru gelmeye başladı.
T.Chica:Saygısızlığının cezası ağır olacak.
Ben:Oyuncaklara saygı göstermem.
Gittikçe kaşınıyordum.Kesin bana dalıcaklardı.Sadece sağ kolumla 3 kişiyi alt edemezdim.Birşey düşünmeliydim...

Old Bonnienin Gözünden FnafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin