Kim bu Springtrap?

1.3K 39 1
                                    

Aklıma bir fikir geldi.
Yavaşça geri gittim.
T.Bonnie:Aha!Korkak kaçıyor.
Ben:Hayır.Buna taktiksel geri çekilme denir.Akıllı.(Ne diyom ben yha?)
Geri gittim ve karanlığa gömüldüm.
Kaçmadığımı göstermek için göz ışığını açtım.
Durdular ve benim olduğum yere baktılar.Bişi yapmadılar ama korktuklarını görebiliyordum.Hele bonnienin.
Ne yapacağımı bilmiyorlardı.Ama bekliyorlardı.
Saldırmak yanlış olurdu.Bir süre bekledim.Sonra gittim.Peşimden gelemezlerdi zaten gelmediler.Çünkü yeterince korkmuşlardı.Koridorun sonunda freddy ve diğerlerini gördüm.Freddy benim kaçtığımı anlamış.Tüm tayfayı alıp beni bulmaya gitmişti.Ben durdum ve geri gittim.Biraz daha dursaydım beni göreceklerdi.Saklandım.Onların gitmesini bekledim.Freddynin seslerini duyan Toylarda geldi.Nerdeyse herkes vardı.Uzaklaşmaya çalışırken bir kutuya düştüm.Ahhhhhh!.Sanki kutudan çok dipsiz çukurdu.Sonuna gelene kadar bağırdım.Ama sesimi duymadım.O nasıl oluyo :D
Çarpmam gerekirdi ama çarpmadım.Kutudan çıkan dipsiz çukurda bu normal zaten.
Kalktım ve puppeti gördüm.Başka kimin işi olabilrdi ki zaten.
Puppet:Burda ne arıyorsun?Sesin heryerden duyuluyor.
Ben:Ne?(Şaşkın bir ifadeyle)
Puppet:Neyse.Soru sordum.Cevap bekliyorum.
Ben:Ihh.Ben şey..düştüm.
Puppet:(Güldü)Biliyorum düştüğünü.Freddy seni neden arıyor?Onu söyle.
Ben:Freddy kavga çıkarmamı istemiyor.
Puppet:Niçin?Neden kavga çıkaracaksın ki?
Ben:T.Bonnie(Alçak sesle)
Puppet:Ne derdin var onunla?
Ben:Yerime geçti.Kesin yüzümü ve kolumu o çıkardı eminim.
Puppet:Hatırlamıyormusun?
Ben:Neyi?
Puppet:Demek hatırlamıyorsun.Sistemin resetlenmiş olmalı.
Ben:Neyi hatırlamıyorum?Sistemimin resetlenmesiyle alakası ne?
Puppet:Yavaş ol.Sırayla cevap vericem.
Ben:Puppet benim bilmediğim neyi biliyorsun.
Puppet:Aslında senin önceden bildiğin ama hatırlamadığın şeyi biliyorum.
Ben:Puppet benimle oynama.Ne bilmiyorum söyle.(Yüksek sesle)
Puppet:Tamam sakin ol.Sana bunu yapan T.Bonnie değil.
Ben:Kim ozaman söylesene?
Puppet:Springtrap(Hızlıca)
Ben:Spring ne?
Puppet:SPRİNGTRAP!!
Ben:O da kim?
Puppet: Freddy sana söler.Benden duyman iyi olmaz.Hem ben orada yoktum.
Ben:(Sinirli)Demek Freddy biliyordu ve bana söylemedi.Burdan nasıl çıkıcam?
Puppet:Zıpla yeter.Ama freddye benden duyduğunu söyleme sonra aramız bozulmasın.
Ben:Tamam.
Dedim ve zıpladım sanki uçuyorum.
İçimden Bu puppet tam bir deli yaşadığı yere bak diye geçirdim.Aniden kutudan çıktım.
Etrafıma herkez toplanmıştı.Sanırım düştüğümde sesimi duymuşlardı.Ve T.Bonnie meraklı kafasını kutuya soktuğu zaman roket hızında geçirmişim(Oh iyi olmuş :D)
Freddy:Bonnie artık kaçamassın.
Ben:FREDDY!!! diye bağırdım.O kadar yüksekti ki Mangleden kıvılcımlar çıkmaya başladı.
Ben:Freddy.Bana ne olduğunu sen biliyorsun.Ve bana söylemedin.Şimdi hemen söyle!!Springtrap kim?
Sorduğumda herkezin yüzü bembeyaz olmuştu.(Mangleyi saymıyorum.Onun yüzü zaten beyaz :D)
Freddy:(soğukkanlılıkla)Bunu yalnız konuşalım.Benimle gel.
Kimdi bu springtrap?Neden herkes onun ismini duyunca(Tekrar söylüyorum Mangle hariç)yüzü bembeyaz oldu?Freddy neden bana söylemedi? sorularının cevabını sonraki bölümde öğrenceniz.Hahaha ben kötüyüm ben kötüyüm.Oy gelirse daha hızlı yaparım sölim.Bir tıka bakar basın işte ölmessiniz.
Not:Şimdi farkettimde resimde fnaf2 springtrap easter eggi var.Hani peluşlu olan.Fnaf Hakkında Herşey kitabımın Springtrap Easter Egg bölümünü okuyun anlarsınız.Bu arada 390 kelime oldu.Baya yazmışım.Hadi 400 yapayım. lol lol lol.

Old Bonnienin Gözünden FnafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin