Kavga

641 20 2
                                    

Kavga başlamıştı.
Freddy BB nin üstüne giderken.T.Freddy onu itti.Sonra T.Bonnie benim kafama gitarımı indirip."Bu gitarı hatırladınmı?O artık benim"dedi.
Bunun üzerine elinden gitarımı alıp ona ardarda vurmaya başladım.Bir an onu öfkemden springtrap sandım.Okadar sert vurdum ki T.Bonnie kafası çatladı.Bidaha kalkamazdı eminim.O sırada Freddy T.Freddyide masaya fırlatmıştı.Arkasındaki BB ye doğru atıldı ama BB balonları toplayarak uçmaya başladı.Jeremy(fnaf2 güvenlik) ve puppet bizi şaşkınlıkla izliyordu.BB uçarken tabelasıyla Freddynin kafasına vuruyordu.Bende yemek masasındaki çatalları alıp balonlara fırlattım.
Bir balonu patlattım.Ardından birtane daha.BB alçalıyordu.Freddy yemek bekler gibi onu bekliyordu.(Yicek galiba).Ve son balonudaa..
kaçırdım.Ama BB freddynin boyuna gelmişti.Freddy BByi ayağından çekti.BBnin kafasına vurduğu gibi BB düştü.
Freddy:Bu BB de çene var kuvvet yok.
Ben güldüm lale oldum.(Yiyosa vurun korkmuyom sizden)
Foxy:Soğuk espri yapacağına bana yardım edin.
Freddy:Tamam.Foxy ne oldu sana?
Mangle Foxyi sarmıştı.Freddy Foxyi tuttu ve salladı.
Foxy:aaAaAAaaAaaAaAAAaa
Foxynin bağırışı mangleyi etkilemişti.
Ben:Freddy çok ses çıkartıp Mangleyi bozmalıyız.
Foxy,Freddy ve Ben:ühüAhAHahAhhAAHaA
Mangle:Durun yapmayın.Tamam bırakıyorum.
Mangle dayanamayıp Foxy bıraktı ve havalandırmadan kaçtı.
Toylardan tek T.Chica kalmıştı.Ama onlar kavga etmiyordu.Pizza yeme yarışması yapıyorlardı.T.Chica gagası olmadığı için fazla yiyemedi ve tıkandı.Biz kazanmıştık.Ama bu uzun sürmedi.Depo kapısından springtrapın maketi geldi.Bildiğin yürüyordu.Beni görünce durdu.Ve parlamaya başladı.Bir anda maket gerçek oldu.Springtrap bana döndü ve "İntikamı almaya geldim.Bonnie"dedi.Ne yapacağımı bilmiyordum.Benim yüzüm ve 30 senemi çalan springtrap tam karşımdaydı.

Old Bonnienin Gözünden FnafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin