Bana doğru geliyordu(hırıldıyarak).Onu yenmeliydim.Peki ama nasıl?
Springtrap:Korkuyorsun.Korkuyu severim.
Ben:KORKMUYORUMM!! diye bağırdım ve springtrapın kafasına geçirdim.
Springtrap:Çok güçsüzsün hele kolsuz.
Tekrar indirdim ama nafile.Hiçbirşey olmuyordu.Beni boğazımdan tuttu.
Springtrap:Her yada geç bunun bedelini ödeyecektin.O bugüne nasipmiş.
Bir anda ağzından alevler çıkmaya başladı(biliyorum saçma ama güçlü olması gerekiyordu)
"Artık ruhun benim"
Ben:Hayır
derdemez freddy springtrapı itti.İtmeseydi kesin ölücektim.Ardından Foxyde atıldı.Ama springtrapa gelemeden springtrap onu yaktı.Springtrap sırtındaki freddyi savurdu ve bir anda etrafımı alevler çevirmeye başladı.Tam bir kabus gibiydi.
Springtrap:Eee başka kim var?
Ben:Sadece ben.
Springtrap:Sen yeterli değilsin.Keşke senden intikam almak için bu kadar uzun beklemeseydim.Asıl amacım golden freddy.
Freddynin yanına geldi ve onu boğazından tuttu.Onun ölmesine izin veremezdim.Elime bir bardak suyu aldım ve springtrapın ağzına döktüm.Springtrapın ağzından duman çıkmaya başladı.Afallayıp geri çekildi.
Freddy:Saol Bonnie hayatımı kurtardın.
Ben:Ödeştik.
Freddy:Evet ödeştik.
Springtrap bana atıldı.
Springtrap:Yeter! Senden bıktım.dedi ve beni öylesine kuvvetli itti ki.Dokunduğum herşey kırıldı.Duvar bile.(Abartmayayım.Sadece çatladı.)
Gözlerim kararmaya başladı.Heryer yanıyordu.Herkes kaçıyor yada saklanıyordu.
Springtrap tekrar freddyi tutmuştu.Bu sefer birşey yapamadım.
Ben:Üzz-gü-nümm Fred-dy(zorlukla)
Aniden bir ayı kükremesi duyuldu.Freddyden değildi.Bir anda golden freddy belirdi.
Golden Freddy:Yeter!Artık daha fazla ölüm olmayacak.Aradığın benim springtrap onu bırak.
Springtrap:Sonunda ortaya çıktın.Seni 30 yıldan beri bekliyorum.Artık kaçamassın.
Golden Freddy:Kaçan yok zaten.Bundan sonra sen yoksun springtrap.Kork benden.
Springtrap:Sendenmi? diyerek golden freddye alev topu gönderdi.Golden freddy alev topunu püskürttü.
Golden Freddy:Senin gücün bana yetmez.
Springtrap ve golden freddy çarpıştılar.Oluşan güç dalgası beni etkiledi ve gözüm kararmaya başladı.Zorlukla gözümü tekrar açtığımda dışarıdaydım ve dükkan tamamen yanıyordu. Freddy yanımdaydı.
Ölüyordum.
Ben:Ölüyorum Freddy.
Freddy:Hayır.Ölmüyorsun bunu aklından bile geçirme.Yaşayacaksın.Sanırım springtrap öldü.Başardın.
Çok vaktim yoktu.
Ben:Freddy senden bir isteğim var.
Freddy:Söyle.Hemen yapayım.Nedir isteğin?
Ben:To-y.Bonnieye bak ve özür dilediğimi söyle.
Freddy:Başka yokmu?
Ben:Sadece bu.
Ardından gözlerim kapandı.Ama freddynin birkaç cümlesini duyabildim.
Freddy:Bonnie T.Bonnie galiba.....öldü.
Freddy:Bonnie bonnie cevap ver.
Freddy:Yaşayacaksın bonnie diren.
BONNNİİEE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Bonnienin Gözünden Fnaf
RandomMerhaba Arkadaşlar bu kitapta old bonnienin neler yaşadığını kendi gözünden görüyoruz. Not:Gerçek hikayeyle tutarsızlık olabilir