Babacım lütfen inan bana"
Kalçama inen şaplakla inledim "sana o telefonu yanından ayırmamanı söylemiştim!" sert sesiyle bunu söylerken kalçama şaplak atmayı unutmuyordu.Ben inen sert darbeler yüzünden ağlarken kendimi açıklamaya çalışıyordum.
"Babacım hoca çağırmıştı kitapları taşımak için benden yardım istedi bende telefonu mu almayı unutmuşum yoksa neden açmim telefonu"Beni ters çevirip kucağına oturttu "ben onu bunu bilmem ben seni aradığımda o telefon açılacak die senin uyarmistim" Onurun bunu dedikten sonra beni kucağından atar şekilde yanina attıktan sonra "2 saat boyunca burda kalıyorsun uslu bir sekilde!" deyip kapıyı üstüme kitleyip gitti.
Ben ağlarken onun ayak seslerinden aşağıya indiğini anladim ve üstlerimi giymek için pantalonumu indirdiğim yere gidip sadece baksırımı giydim pantalonumu giyersem kalçam ağrıyacakak çünkü.
Bazen bu verdiği cezalar hoşuma gidiyor ama canımı yaktığı zamanlarda oluyor.
Bir süre boyunca ağladığım için uykum geldi ve yatağa dogru ilerleyip üstüne uzanıp yorganı üstüme örttüm ve gözümü kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.🕛🕧🕐
Kalçamda soğuk bişey hissetmemle yerimde kıpırdandım "bebeğim sen uyumaya devam et ben burdayım" Onurun sesini duymam hissettiğim şeyin krem olduğunu anladım.
Bir süre sonra yanıma bir ağırlık çöktü ve beni kendine çekip dudağımdan öpüp "bu günkü gibi seyler bir daha tekrarlanmasın yoksa şimdiki gibi bu kadar hafif bir cezayla kurtulmazsın" deyip beni kendine yapıştırdı bende yerimden dogrulup onun yüzüne bakıp "özür dilerim Babacım telefonumu asla ama asla yanımdan ayırmayacağım" deyip dudağını öpmeye başladım.
Belimden tutup karşılık verirken öpüşmemiz derinleşti ve beni kucağına oturtup kasıklarına dogru kalcamı bastırdı.
Öpüşmeyi sonlardirip anlima küçük bir öpücük bıraktıktan sonra beni eski yerime bırakıp "uyu hadi yarın okulun var" bende başımı sallayıp ona yaslanıp kendimi uykuya teslim ettim.
.......................
.
.
.
İlk kitap yazisim insllh begenirsiniz yazim yanlisim varsa k.b
Yorum yapamyi unutmatin lutfen;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARMAŞIK BXB +18
Ficção AdolescenteOnur ve Berk'in hikayesi. BxB kitabıdır onun bilinciyle okuyun lutfen:)