След още два дена се събудих и слязох в кухнята за закуска.
- Къде са наште? - попитах.
- Имат работа и цял ден сме сами.
- Готино. - отвърнах, докато си сипвах палачинки и ги мажех с шоколад.
- ХОРА! ДАЙТЕ ИДЕЯ ЗА ВИДЕО!! БЪРЗО! - извика Наш.
- Ами клипче с нас? - все още не бях участвала в негово видео.
- Хмм...може би. Ще видим... - каза Наш след като си взе палачинки. Качи се в стаята си.
- Само аз ли не съм била в негово видео? - попитах Хейс и Скай.
- Мхм.
- Оу...е този път ще бъда.
- Добре? Остави ни да си ядем палачинките на спокойствие. - каза ми Скайлин, а Хейс се опитваше да се скрие между възглавниците на дивана.
- ИЗМИСЛИХ! - влезе Наш победоносно вдигнати глава и ръка. - Ще направя поредния sibling tag. Ще го снимаме след малко. - каза той и взе палачинката ми.
- Ей! Това си е моята палачинка!
- Вече не. - отвърна ми Наш с пълна уста.
- Гадняр. - пошегувах се. Донякъде.Започнахме да снимаме видеото.
- Хей, хора. Аз съм Наш и това е новото ми видео със (почти) всичките ми братя и сестри.
- Аз съм Скайлин. - обади се Скай.
- Аз съм Хейс? - отговори той, въпреки че знаеше, че хората знаят кой е той.
- А аз съм Британи. - помахах на камерата. Заснехме видеото и се получи много хубаво. Вече и аз съм участвала във видео на Наш. Хехе.