"hyunjin!"
kampüste görünmemek için çok uğraşmıştı fakat kaçarı yoktu bu çocuktan. nereye gitse ilk onun ile gözleri buluşuyor onu görüyordu.
"ne var?"
omzuna sarılan eller ile olduğu yerde kaskatı kesildi hyunjin. başkasına dokunduğu eller ile ona dokunmasını istemiyordu.
"neden böyle yapıyorsun? yanımda olacağına köstek oluyorsun resmen. abim görse çok üzülür."
"onu partilere gidip haltlar yemeden önce düşüneceksin jeongin."
göz devirdi karşısındaki oğlan. kafa atmak veya kafasını çekip öpmek arasında mekik dokuyordu hyunjin, çoğu şey için geç kaldım diye de düşünüyordu.
"peki öyle olsun, amca olmuyormuşsun onu haber vereyim dedim."
"ne?"
"ne duyduysan o. minjeong dalga geçmiş benimle, baba olmuyorum şükür ki günlerdir götümden terler aktı."
senin mi benim mi amk?
"iyi, dersine git. biraz olsun akıllanmışsındır umarım."
gülümseyip yanağına öpücük kondurdu jeongin.
"yok valla bitti. artık sadece ders çalışacağım."
bu sırada karşısında transta olan hyunjin dinleyemiyordu sözlerini.
"hyung? hyuung? hyunjin? salak mısın öldün mü?"
"ha, ne?"
"neyse gidiyorum ben, iyi dersler öptüüm."
uzaklaşmasını bekliyordu havayı yumruklayıp küfür etmemek için,
koşup suratına da yapıştırmak istiyordu. içindeki kargaşaya rağmen dümdüz bir surat ifadesi ile sabit kaldı."amına koduğumun piçi."
😭
"zort öptü mü birde seni."
jisung ve changbin ile öğle yemeği yiyorlardı, tad falan aldığı yoktu ama midesini dolduruyordu işte.
"önceden eve geliyordu, artık gelmiyor da yurtta kalmak daha cazip geliyor sanırım. annesi ve babası kiranın yarısını yolluyor yine de. gerçekten neden böyle biri oldu anlayamıyorum."
"normalde yaptıklarının hiçbir üniversite öğrencisinden farkı yok, hoşlandığın için abartıyorsun sadece."
changbine hak veriyordu aslında içten içe, ama elinde değildi bazı şeyler.
"lisedeki, ortaokuldaki ve ilkokuldaki halini bildiğimdendir belki de. her neyse son birkaç haftadır başka bir şey düşünemez oldum resmen. belki de jisungın dediği gibi birileriyle takılmalıyım."
"of sonunda amk. bende saplıktan öleceğim artık, genç çıtır kim varsa yürüyeceğim vallahi."
"yapmadığın şey sanki. vizelerin geçmesi lazım önce. iş ve aşk ayrı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ne güzel güldün 'hyunin
Фанфикhyunjin sen beni sevgilimden ayırmaya mı çalışıyorsun jeongin evet hyunjin neden amk jeongin ilgi orospusuyum tüm ilgi üzerimde olmalı